Žinoma verslo programų paieškos ir reitingavimo platforma „GetApp.com“ paskelbė geriausių klientų valdymo sistemų (CRM) reitingą, kuriame lietuvių įmonės „Teamgate“ sukurtas sprendimas pripažintas vienu geriausių pasaulinėje rinkoje. Kas ketvirtį sudaromame „GetRank“ reitinge įvairiose kategorijose įvertinamos 25-os geriausios verslui skirtos programos iš viso pasaulio. 2-oji vieta „GetRank“ reitinge – pirmasis tokio masto „Teamgate“ laimėjimas.
„2-oji vieta šiame reitinge – itin svarbus žingsnis mūsų veiklos istorijoje. Ypatingai svarbu tai, kad „Teamgate“ sistema buvo vertinama nepriklausomų ekspertų komandos ir aplenkė pasaulinius CRM rinkos lyderius „Salesforce“, „Zoho CRM“ ir kt. Tai dar kartą patvirtina Lietuvoje sukurtų technologijų galimybes konkuruoti su pasauliniais gigantais“, – sako „Teamgate“ vadovas Marijus Andrijauskas.
„Teamgate“ produktas, pakilęs į 2-ąją vietą – sistema, skirta pardavimų ir klientų valdymui. „GetRank“ reitingas sudaromas įvertinus vartotojų atsiliepimus, integracijas, pritaikymą mobiliesiems įrenginiams, socialinę mediją bei saugumą.
Tarp svarbiausių veiksnių, pelniusių lietuvių sprendimui 2-ąją vietą – vartotojų atsiliepimai. Šioje kategorijoje balai gaunami ne tik už gautų atsiliepimų skaičių, bet ir jų kokybę.
„Dar vienas mums svarbus pasiekimas – balai, pelnyti už produkto komunikaciją socialiniuose tinkluose. Pernai šioje kategorijoje pelnėme mažiausiai taškų, todėl didelį dėmesį skyrėme savo paskyrai socialiniame tinkle „Twitter“, kuris yra itin populiarus mūsų prioritetinėse rinkose – JAV, Jungtinėje Karalystėje, Kanadoje. Paskutiniame 2015 m. ketvirtyje pradėjome kurti tinklaraštį, kuriame skelbiame „Teamgate“ lankytojams ir klientams aktualų turinį bei aptariame naujausias rinkos tendencijos. Visa tai lėmė, kad vertinant socialinės medijos efektyvumą, „Teamgate“ surinko 15 taškų – o tai net 13 taškų daugiau nei pelnėme pernai“, – pasakoja M. Andrijauskas.