Silicio slėnis turi Kalifornijos saulę, o Detroitas – sniegą. „Ford“ nori išnaudoti klimatą lenktynėse dėl geriausio autonominio automobilio sukūrimo, rašo recode.net.
Sekmadienį „Ford“ pareiškė, kad bus pirmoji automobilių gamintoja, kuri išbandys autonominį automobilį žiemą, esant sniego, kuris yra itin didelė kliūtis tokiems automobiliams.
„Ford“ testus atliks Mičigano universiteto „Mcity“ erdvėje. „Ford“ buvo pirmoji automobilių gamintoja, atlikusi čia autonominio automobilio bandymus praėjusių metų lapkritį.
„Viena yra automobiliui važiuoti tobulomis oro sąlygomis. Visai kas kita yra važiuoti tada, kai automobilio jutikliai nejaučia kelio, nes jis padengtas sniegu“, – teigė bendrovės atstovas Jimas McBride'as.
Ir jis yra teisus. Žiemos oras yra įvardijamas kaip pagrindinė kliūtis, trukdanti tokius automobilius masiškai paleisti į gatves. Ypač sniegas paslepia kitus automobilius, kelio juostas ir signalus – automobilio jutikliai jų neužfiksuoja.
Ar „Ford“ rado sprendimą? „Lidar“ jutikliai ir bendrovės 3D žemėlapiai, teigiama, sugeba skaityti ženklus, kelio juostas ir topografiją aplink automobilį. Tai yra sudėtingas inžinerinis sprendimas.
Kiti automobilių gamintojai, išskyrus „Google“ garsiai apie bandymus sniege nekalbėjo. „Google“ gruodį pranešė, kad pradėjo bandyti automobilius esant lietui ir sniegui.
CES parodoje „Ford“ pranešė, kad trigubai didina bandymui skirtų autonominių automobilių skaičių (iki 30). Keliuose šiuo metu važinėja apie 50 „Google“ automobilių. Bendrovės kalbėjosi tarpusavyje apie tokių automobilių vystymą, tačiau apie bendradarbiavimą dar nepranešta.