Kaip vakar paskelbė internetinės televizijos kompanija „Netflix“, nuo šiol jos turinys bus prieinamas visame pasaulyje, taip pat ir Lietuvoje. LG pasirinkta kaip strateginė „Netflix“ plėtros partnerė.
LG partnerystei su „Netflix“ pasirinkta dėl žymaus indėlio į SMART TV televizorių sektorių ir aukščiausios kokybės vaizdo perteikimą, savybes, kurios ypač svarbios amerikiečių kompanijai. Rudenį pranešusi apie didesnės kokybės HDR (angl. „High dynamic range“) formato turinį, kuris pagerina vaizdo spalvas bei kontrastą, „Netflix“ tikisi, kad prie šio paplitimo prisidės ir nauji LG 4K HDR televizoriai.
Šiuo metu „Netflix“ turinį galima žiūrėti visame pasaulyje, išskyrus Kiniją, Šiaurės Korėją, Siriją ir Krymą. Kompanija kuria originalius serialus ir filmus, tokius kaip „Drąsiaširdis“ (Daredevil), „Oranžinė – tai nauja juoda“ („Orange is the New Black“), „Aštuntasis pojūtis“ („Sense8“) ir kitus.
„Tarptautinė partnerystė su LG padės mūsų gerbėjams visame pasaulyje atrasti ir mėgautis „Netflix“ turiniu. Kartu nekantraujame mėgstamiausius serialus išvyksti 4K ir HDR ekranuose“, – sakė „Netflix“ sistemos partnerystės su gamintojais viceprezidentas Scott Mirer.
Bendrovės „LG Home Entertainment“ prezidentas ir vadovas Brian Kwon pritarė, kad „bendradarbiavimas su „Netflix“ mums tvirtas įrodymas, kad mūsų kuriamos naujos technologijos televizoriuose svarbios ir reikalingos. Norime, kad kuo daugiau žiūrovų pasaulyje galėtų matyti ryškų, ypač kokybišką 4K ir HDR vaizdą, todėl ir toliau sieksime lyderiauti tarptautiniame aukštos klasės televizorių sektoriuje“.