„Cadillac“ rinkodaros vadovas Uwe Ellinghausas įsitikinęs, kad transporto ateitis – vandeniliniai automobiliai. Kalbant apie elektrinius automobilius, anot, specialisto, tokia technologija ekologiniu aspektu tarsi ir neturi prasmės, nes didžioji dalis elektros energijos gaunama iš iškastinio kuro, skelbia autoevolution.com.
Per interviu „Automobile Mag“ U. Ellinghausas sakė, kad „Tesla“ siūlomi modeliai tikrai nėra tokie nekenksmingi aplinkai, kaip kad deklaruojama, nes Jungtinėse Valstijose ir kitose šalyse, kur populiarūs šie elektromobiliai, elektra gamina naudojant iškastinį kurą. Tais atvejais, kai elektrai gaminti naudojami atsinaujinantys energijos šaltiniai, „Tesla“ technologija verta pagarbos, tačiau tiesiai šviesiai savo pareiškime „Cadillac“ rinkodaros vadovas šios nesvarbios detalės nemini.
Anot U. Ellinghauso, transporto ateitis yra vandeniliniai automobiliai, nes jie patys gaminasi elektros energiją. Tai, ko šiuo metu reikia pasauliui – įperkami vandeniliniai automobiliai ir jų naudojimui reikalinga infrastruktūra. Atsižvelgiant į faktą, kad vandeniliui taikomi ypatingi saugos reikalavimai, papildomų degalų siurblių degalinėje yra per maža, nes šias dujas privalu laikyti itin žemoje temperatūroje. Šiuo metu vandeniliniai automobiliai naudoja tik dujų pavidalo vandenilį. Pakilus temperatūrai, vandenilis suskystėja.