Šių metų lapkritis buvo pirmasis mėnuo, kai naudojantis DNB mobiliosios bankinkystės programėle buvo atlikta daugiau finansinių operacijų nei visuose DNB banko skyriuose.
„Šis simbolinis faktas parodo, kaip keičiasi šiuolaikinė bankininkystė ir gyventojų finansinė elgsena. Banko programėlė tampa vis svarbesniu įrankiu tvarkyti kasdienius finansus ir ši tendencija jau dabar yra akivaizdi. Matome, kad pradėję naudoti programėles, žmonės vis rečiau naudojasi kitais bankų kanalais“, – teigė DNB Verslo plėtros tarnybos vadovas Tadas Sudnius.
Lapkričio duomenimis, apie 2,5 proc. visų finansinių operacijų buvo atliekama naudojantis mobiliojo banko programėle – beveik tiek pat ir banko skyriuose. Tačiau pastarųjų metų tendencijos rodo, kad atsiskaitymų kiekis mobiliojoje bankininkystėje sparčia auga, kai banko padaliniuose – nuosekliai mažėja. Didžioji dalis (95 proc.) visų finansinių operacijų atliekama naudojantis interneto banku kompiuteryje.
Mobiliosios bankinkystės naudą pripažįsta ir vartotojai. Naujausias DNB banko mobiliosios bankinkystės tyrimas parodė, kad net 92,7 proc. banko klientų, kurie naudojasi banko programėlėmis, pripažino, kad jų elgesys tvarkant kasdienius finansus pasikeitė – jie rečiau pradėjo tikrinti sąskaitų likučius bankomatuose, jungtis prie interneto banko kompiuteryje.
Tyrimas dėl naudojimosi bankų mobiliosiomis programėlėmis buvo atliktas šių metų lapkričio-gruodžio mėn. Apklausoje dalyvavo 400 respondentų, kurie naudojasi bankų programėlėmis.
Nuo 2014 m. lapkričio naują DNB programėlę atsisiuntė virš 50 tūkst. banko klientų. DNB programėlę galima atsisiųsti iš „Apple Store“ ir Google Play“ internetinių parduotuvių.