Populiariausia pasaulyje muzikos transliacijų internete platforma „Spotify“ pirmą kartą pristato statistiką su lietuvių mėgstamiausiais kūriniais ir atlikėjais. Skaičiuojant „Spotify“ perklausas visuose įrenginiuose, populiariausias atlikėjas Lietuvoje 2015 m. – britų dainininkas Ed Sheeran, o daugiausia kartų skambėjo amerikiečių elektroninės muzikos grupės „Major Lazer“ kūrinys „Lean On“. Tuo tarpu lietuvių išmaniuosiuose telefonuose dažniausiai sukosi amerikiečių reperio Wiz Khalifa daina „See You Again“.
Nors „Spotify“ topuose karaliauja užsienio atlikėjai, per metus lietuviškos muzikos pasiekiamumas ir klausomumas šioje platformoje taip pat reikšmingai išaugo. Bendros oficialaus „Spotify“ partnerio Lietuvoje „Omnitel“ ir muzikos agentūros „BonOnBon“ iniciatyvos dėka „Spotify“ fonoteką papildė daugiau nei 100 lietuvių atlikėjų albumų.
Iki šiol „Spotify“ naudotojai iš Lietuvos galėjo matyti tik savo asmeninę klausomiausių kūrinių bei atlikėjų statistiką, o nuo šiol ją galės palyginti su tuo, kas klausomiausia visoje šalyje. Į Lietuvoje populiariausių atlikėjų TOP 5 taip pat pateko „The Weekend“, Calvin Harris, „Kygo“ ir grupė „Maroon 5“. Tuo metu už kūrinių topo viršūnėje atsidūrusios „Major Lazer“ dainos „Lean On“ rikiuojasi „OMI“ darbas „Cheerleader“, muzikos prodiuserio Mark Ronson daina „Uptown Funk“, „Kygo“ kūrinys „Firestone“ bei airių dainų kūrėjo „Hozier“ baladė „Take Me To Church“.
Iš albumų lietuvių ausims artimiausias „The Weekend“ studijinis darbas „Beauty Behind The Madness“. Jis tapo daugiausiai kartų „Spotify“ klausytu albumu ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje.
„Spotify“ populiarumas Lietuvoje įgauna pagreitį – žmonės savo išmaniuosiuose vis dažniau renkasi legalią, aukštos kokybės muziką be reklamų. Per metus „Spotify premium“ paslauga besinaudojančių „Omnitel“ klientų padaugėjo maždaug perpus. Muzikai neabejingi žmonės, kelis mėnesius nemokamai išbandę „Spotify Premium“, įvertina jos kokybe ir mielai naudojasi toliau“, – sako „Omnitel“ Verslo vystymo skyriaus privatiems klientams vadovas Povilas Dapkevičius. Anot jo, „Spotify Premium“ populiaresnė tarp vyrų, kurie sudaro 60 % visų klausytojų, ir 25–34 metų „Omnitel“ klientų.
Prie išaugusio susidomėjimo „Spotify“ esančia muzika prisidėjo ir metus trukusi bendra „Omnitel“ ir muzikos agentūros „BonOnBon“ iniciatyva. Jos metu populiariausią pasaulio muzikos transliacijų platformą papildė daugiau nei 100 Lietuvos atlikėjų albumų bei singlų. Iniciatyvos dėka „Spotify“ šiuo metu galima rasti ne tik naujausius lietuviškus darbus, bet ir valstybinį dainų ir šokių ansamblį „Lietuva“, legendinius Gyčio Paškevičiaus, Virgio Stakėno ir daugelio kitų lietuvių atlikėjų kūrinius. „Iš tiesų lietuviškos muzikos „Spotify“ platformoje atsirado kur kas daugiau, nei parodo šie skaičiai. Kartu su „Omnitel“ ėmusis tokios iniciatyvos, nemažai Lietuvos muzikos kūrėjų ir jų atstovų suskubo patys pasirūpinti, kad jų kūryba atsirastų „Spotify“. Tad iniciatyva pasitarnavo ne tik tiesiogiai, bet ir kaip edukacinis instrumentas. Tai išties puiku, nes, mūsų manymu, šiais skaitmeniniais laikais atlikėjui nebūti „Spotify“ yra tas pats, kas įmonei neturėti savo interneto puslapio“, – sako muzikos vadybos agentūros „BonOnBon“ direktorius Mykolas Markauskas.
„Omnitel“ siūlomas „Spotify Premium“ paketas mėgstamą muziką leidžia išsaugoti tiesiog telefono atmintyje, blokuoja nepageidaujamas reklamas ir transliuoja aukščiausios kokybės garso įrašus. Užsisakyti „Spotify Premium“ paketą per „Omnitel“ yra pigiau ir paprasčiau nei tiesiogiai – tam nereikia kreditinės kortelės, nes paslaugos mokestis įtraukiamas į mėnesio sąskaitą už mobilųjį ryšį.