Veiklą Lietuvoje pradeda vienas didžiausių Baltijos šalyse autorizuotų mobiliųjų telefonų ir išmaniųjų prietaisų paslaugų centrų TSC („Telekomunikacijų serviso centras“). Mobiliąją įrangą taisanti ir prižiūrinti bendrovė bendradarbiauja su 6 iš 9 Baltijos šalyse veikiančių operatorių, tarp jų – ir su „TeliaSonera“ priklausančia „Omnitel“. Nuo šiol TSC tampa prioritetiniu šios mobiliojo ryšio bendrovės partneriu siunčiant įrangą remontui iš salonų.
Naujasis garantinės priežiūros rinkos žaidėjas yra „TeliaSonera“ grupės remonto partneris. Daugiau nei 10 metų patirtį prižiūrint ir remontuojant mobiliuosius įrenginius turintis TSC nuo šiol veiks visose Baltijos šalyse.
„Atėjimas į Lietuvą – nuoseklus žingsnis vykdant įmonės plėtrą ir užtikrinant tokios pat aukštos kokybės garantinių paslaugų teikimą skirtingose šalyse. Neslėpsime ambicijų – Lietuvoje tikimės tapti vienu svarbiausiu žaidėjų ir užimti didelę mobiliosios įrangos remonto rinkos dalį. Tai pasiekti mums padės ilgametė patirtis ir paslaugų kokybė“, – sako TSC centro Lietuvoje vedėjas Alvydas Biekša.
Kol kas TSC Lietuvoje įsteigė vieną aptarnavimo centrą – Vilniuje, tačiau įrangą remontui surinks iš visos Lietuvos.
„Atėjus naujam žaidėjui, visuomet laimi klientai – dėl jų konkuruodami, aptarnavimo centrai kelia ne tik paslaugų teikimo, bet ir klientų aptarnavimo lygį. TSC tampa prioritetiniu „Omnitel“ partneriu siunčiant įrenginius remontui iš salonų, tačiau mūsų klientai ir toliau galės patys pasirinkti jiems priimtiniausią autorizuotą garantinio įrangos remonto partnerį“, – teigia „Omnitel“ Produktų valdymo skyriaus vadovas Andrius Kavaliauskas.
TSC užsiima beveik visų didžiųjų gamintojų mobiliosios įrangos taisymu, teikia garantinio telefonų ir planšečių remonto paslaugas, atlieka nepriklausomą ekspertizę. Iš viso kas mėnesį remontui ar patikrai Baltijos šalyse bendrovė priima apie 10 tūkst. mobiliųjų įrenginių. Vidutinis TSC meistrų darbo stažas – 8 metai.