Valstybės valdoma akcinė bendrovė Lietuvos paštas laimėjo viešąjį konkursą ir tapo Nacionalinės elektroninių siuntų pristatymo, naudojant pašto tinklą, informacinės sistemos operatoriumi. Bendrovė trejus metus teiks elektroninio pristatymo ir informacinės sistemos priežiūros paslaugas.
„Šiuo metu prie E. pristatymo sistemos yra prisijungę daugiau nei 4000 naudotojų, iš kurių beveik ketvirtadalis – įvairios valstybinės institucijos, verslo įmonės ir kitos organizacijos, – sako susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius. – Neabejoju, kad ši paslauga kasdien taps vis populiaresnė tiek viešajame, tiek privačiame sektoriuose.“
Per E. pristatymo sistemą siunčiamos informacijos saugumą ir slaptumą užtikrina duomenų šifravimas. Šia sistema patogu naudotis, taupomas laikas, nes nebereikia skubėti į paštą ar kviesti kurjerio, kai norima išsiųsti ar atsiimti registruotąjį laišką su svarbia informacija.
„Džiaugiamės, kad E. pristatymas papildys šiuo metu Lietuvos pašto teikiamų elektroninių paslaugų sąrašą, ir tikimės, kad šios sistemos naudotojų rasis vis daugiau“, – teigia AB Lietuvos pašto generalinė direktorė Lina Minderienė.
Norintieji prisijungti prie šios sistemos turi susikurti arba aktyvuoti elektroninio pristatymo dėžutę internetiniame tinklalapyje www.epristatymas.lt arba per Elektroninių valdžios vartų portalą www.epaslaugos.lt. Dėžute nemokamai gali naudotis visi fiziniai ir juridiniai asmenys.
E. pristatymo sistemos valdytojas – Susisiekimo ministerija, tvarkytojas – Informacinės visuomenės plėtros komitetas. Sistema sukurta Susisiekimo ministerijai kartus su AB Lietuvos paštas įgyvendinus projektą „Elektroninių pranešimų ir elektroninių dokumentų fiziniams ir juridiniams asmenims pristatymo sistemos sukūrimas“, kuris iš dalies finansuotas ES struktūrinio fondo lėšomis.
AB Lietuvos paštas E. pristatymo sistemos operatoriumi tapo nuo 2015 m. lapkričio 20 d.