Lietuvių kuriama rezervacijų restorane sistema „Tabler.lt“ ketina pakeisti požiūrį į rezervacijas restoranuose. Beveik metus kurtas ir spalį pirmuosius testavimo darbus baigęs projektas 2016 metus ketina pradėti siūlydamas rezervacijas maždaug 100 restoranų. Į sistemos kūrimą 2015 metais investuota 50 tūkst. eurų, kitąmet ketinama investuoti dar 100 tūkst. eurų.
„Siekiame iš esmės pakeisti lietuvių požiūrį į rezervacijas ir restoranų kultūrą – popierių ir rašiklį vis tik galiausiai turės pakeisti technologijos ir tikime, kad metas šiek tiek „sudrebinti rinką“ atėjo. Oficialus startas 2016 metų pradžioje numatytas tiek Lietuvos, tiek Latvijos rinkose.0 Lietuvoje kitų metų pradžioje tikimės siūlyti rezervacijas maždaug 100 restoranų, per pirmus metus skaičius turėtų pasiekti 200. Šia kryptimi šiuo metu ir dirbame“, – sakė „Tabler.lt“ projekto vadovas Žilvinas Kuprėnas.
Planuojama, kad 2016 metais rinkoje turėtų pasirodyti ir „Tabler.lt“ programėlės išmaniesiems telefonams, specialiai restoranams bus siūloma integracijos su „Facebook“ ir maitinimo įstaigų internetinėmis svetainėmis. Vėliau planuojama „Tabler“ sprendimą siūlyti ir kaimyninėse šalyse – Estijoje, Lenkijoje.
„Lyginant su rezervacijų sprendimais užsienyje, „Tabler“ pranašumas – sistemos integracija į restorano valdymo sistemą – papildomų darbų dėl rezervacijos restorano darbuotojams atlikti nebereikia, tiek klientas, tiek restoranas apie rezervaciją informuojami SMS žinute, el. paštu, o rezervacija iškart įtraukiama į restorano kasos sistemą ir tampa matoma restorano darbuotojams“, – sakė Ž. Kuprėnas.
Pasak projekto vadovo, tokia sistema ateityje būtų itin vertinga ir tuo, kad leistų įvertinti viešojo maitinimo rinkos statistiką, klientų įpročius. Pavyzdžiui, jau po pirmojo testavimo etapo, pastebėta, kad vieno svečio, prieš tai vietą užsakius su rezervacija, krepšelis siekia apie 20 eurų, o restoranuose dažniausiai lankosi 3-5 žmonių kompanijos.
„Iki šiol visos rezervacijos vykdavo telefonu, tad toks sprendimas, kai aplink tiek daug technologijų, manome, išties patogus – svečias staliuką gali rezervuoti internetu, po kelių paspaudimų atkeliauja žinutė, kad rezervacija priimta. Svarbu ir tai, kad restoranui toks sprendimas nereikalauja papildomų investicijų“, – vertino vieno iš Vilniuje esančių restoranų „Soul and Pepper“ vadovė Vilma Dailydienė. Prie sistemos kūrimo dirbo 15 specialistų komanda, jį plėtoja UAB „UCS Baltic“, programavimo ir integracijos į restoranų apskaitos programas atliko UAB „Programuotojų komanda“. Šiuo metu sistemoje siūlomos rezervacijos 20-yje restoranų, iki metų pabaigos jų skaičių tikimasi padidinti iki 100.