„Yahoo“ kompanijos atstovai patvirtino, kad jie kai kuriems vartotojams bando užkirsti kelią prisijungti prie jų elektroninio pašto paskyros, jeigu šie naudoja reklamos blokavimo programinę įrangą savo naršyklėse.
Dalis vartotojų Jungtinėse Amerikos Valstijose ėmė skųstis, kad jiems nepavyksta prisijungti prie „Yahoo Mail“, o bandant tai padaryti rodomas pranešimas, kuriame prašoma išjungti savo reklamos blokavimo programą. Tik tokiu atveju vartotojams bus suteikiama prieiga pasitikrinti savo elektroninį paštą.
„Yahoo“ jau patvirtino, kad jie išbando „naujo produkto patirtį“ JAV, todėl vartotojai susiduria su šia problema. Tiesa, kai kurie vartotojai jau giriasi atradę būdą, kaip apeiti šią problemą.
Beje, daugelis interneto kompanijų taip pat pakankamai skeptiškai žiūri į reklamos blokavimo programas, tokias kaip „Ad Block“. Kai kurios iš jų taip pat ėmėsi veiksmų ir siekia priversti vartotojus deaktyvuoti reklamos blokavimo paslaugą.