Remiantis naujausia „Strategy Analytics“ ataskaita, trečiajame šių metų ketvirtyje išmaniųjų telefonų pardavimų visose svarbiausiose rinkose išskyrus Šiaurės Ameriką, lyderis buvo „Samsung“ kompanija. Ypatingai geri rezultatai užfiksuoti Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje, kur korėjiečių įrenginių pardavimai ženkliai išaugo.
Pagal Strategy Analytics“ pateiktus duomenis, „Samsung“ minėtuoju laikotarpiu dominavo penkiuose regioniuose: Vakarų Europoje, Rytų Europoje, Azijoje, Centrinėje ir Pietų Amerikoje, Vidurio Rytuose ir Afrikoje. Kai kuriais atvejais rezultatai tikrai stebinantys, pavyzdžiui Vidurio Rytų ir Afrikos regione „Samsung“ kompanijos rinkos dali siekia net 52,1 proc.
Didžiausi kompanijos pardavimai yra Azijoje. Čia parduota 23,2 mln. „Samsung“ išmaniųjų telefonų. Vidurio Rytuose ir Afrikoje korėjiečiai pardavė 16,1 mln., Vakarų Europoje 15,3 mln., Centrinėje ir Pietų Amerikoje 11,8 mln. ir Rytų Europoje 6,9 mln. telefonų. Tačiau sunkiau kompanijai sekasi Šiaurės Amerikoje. Čia kompanija pardavė tik 10,5 mln. išmaniųjų ir populiarumo atžvilgiu pralaimi „Apple“.
Korėjiečiams čia priklauso 26 proc. rinkos dalies, o „Apple“ kompanijos rankose – 33 proc. Ir kol kas visai neatrodo, kad kas nors čia pasikeis, mat naujieji „iPhone“ muša pardavimų rekordus, o „Galaxy“ flagmanai, nors dažnai būna tikrai įdomūs, nėra labai graibstomi.