Technologijų bendrovė „Microsoft“ kitąmet komercines debesų kompiuterijos paslaugas 2016 metų antroje pusėje pradės teikti ir iš Jungtinės Karalystės bei Vokietijos. Taip pat bendrovė užbaigė savo duomenų centrų plėtrą Airijoje ir Olandijoje.
„Siekiame įgalinti kiekvieną asmenį bei organizaciją pasiekti daugiau. Plėsdamiesi į Jungtinę Karalystę, Olandiją ir Airiją, siekiame visų dydžių vietinėms bendrovėms ir organizacijoms suteikti prieigą prie technologijų, padėsiančių jom sparčiau augti“, – sako Satya Nadella, „Microsoft“ vadovas.
Naujieji vietiniai „Mircrosoft“ debesų regionai leis klientams laikyti, pasiekti bei atkurti duomenis informacijai nepaliekant Jungtinės Karalystės duomenų centrų ribų. Planuojama, kad „Azure“, „Office 365“ paslaugomis iš Jungtinės Karalystės duomenų centrų klientai galės pradėti naudotis kitų metų pabaigoje, o „Dynamics CRM“ taps prieinamas šiek tiek vėliau.
Planuojama, kad paslaugos iš Vokietijos duomenų centrų bus prieinamos antroje 2016 metų pusėje. Šioje šalyje klientų duomenis prižiūrės „Deutsche Telekom“ priklausanti bendrovė „T-Systems“. Tai reiškia, kad „Microsoft“ šių duomenų pasiekti negalės be kliento ar Vokietijos bendrovės leidimo. Taip pat buvo užbaigta Airijos duomenų centro plėtra bei pradėjo veikti bendrovės duomenų centras Olandijoje. Abi vietovės naudojamos „Microsoft“ debesų kompiuterijos sprendimų („Azure“, „Office 365“, „Dynamics CRM Online“) tiekimui ir nuo šiol klientams Europoje, Vidurio Rytuose ir Afrikoje pasiūlys didesnius pajėgumus. Abu centrai statyti, naudojant naujausius sprendimus, ženkliai sumažinančius vandens, elektros energijos ir kitų išteklių sunaudojimą.