2015 m. trečiąjį ketvirtį toliau augo bendrovės „Bitė Lietuva“ pajamos, pelnas ir vartotojų skaičius. 12 proc. išaugusias pajamas ir pelną labiausiai lėmė greita ir sėkminga 4G/4G+ tinklo plėtra bei sparčiausiai bendrovės istorijoje augantis mobiliojo interneto naudojimas. Verslo klientų bazė didėjo 9 proc., o bendra vartotojų bazė – beveik 3 procentais.
„Finansiniai rezultatai stabiliai auga jau ketvirtą ketvirtį iš eilės, o mūsų pagrindiniai rodikliai didėja sparčiau nei rinka. Labiausiai gerus rezultatus lėmė toliau didėjantis mobiliųjų duomenų vartojimas, kurį ypač paspartino mūsų 4G/4G+ tinklo plėtra. Anksčiau nei planavome įvykdėme antrąjį 4G/4G+ tinklo plėtros etapą ir pasiekėme 75 proc. šalies gyventojų, o kitų metų pavasarį šis skaičius jau sieks 90 procentų, – sako Fred Hrenchuk, bendrovės „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius. – Nepaisant sparčios tinklo plėtros nuosekliai laikomės pasirinktos strategijos užtikrinti aukštą interneto spartą ir kokybę.“
2015 m. trečiąjį ketvirtį „Bitė Lietuvos“ pajamos išaugo 12 proc. iki 34,7 mln. Eur, palyginti su 31 mln. Eur tuo pačiu laikotarpiu pernai. Bendrovės EBITDA šiuo laikotarpiu taip pat padidėjo 12 proc. iki 10,2 mln. Eur (2014 m. 3 ketv. – 9,1 mln. Eur). Bendra klientų bazė augo beveik 3 proc.: nuo 1,026 mln. iki 1,055 milijono.
Pasak F. Hrenchuk, prie gerų finansinių rezultatų ženkliai prisidėjo itin sparčiai populiarėjantis mobiliojo interneto naudojimas. Per ketvirtį klientai savo išmaniuosiuose įrenginiuose naršė beveik 150 proc. daugiau, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Pajamų dalis, tenkanti iš mobiliojo interneto, išaugo iki ketvirčio visų bendrovės pajamų (pernai siekė 17 %).
Per antrąjį tinklo plėtros etapą „Bitė Lietuva“ šalyje pastatė beveik 80 naujų 4G/4G+ bazinių stočių ir jau dabar dauguma šalies gyventojų (iki 75 proc.) gali naudotis sparčiuoju bendrovės internetu. Antrasis 4G/4G+ tinklo diegimo etapas buvo nukreiptas į regionus ir išsiplėtė į daugiau nei 30 kitų miestų, tokių kaip Alytus, Marijampolė, Jonava, Kėdainiai, Utena, Tauragė ir kt.
Trečiąjį šių metų ketvirtį mobiliuoju internetu naudojosi daugiau nei 45 proc. „Bitė Lietuvos“ privačių ir verslo klientų – prieš metus šis rodiklis siekė 36 procentus. Vis didesnį poreikį mobiliajam internetui iliustruoja ir faktas, kad net 82 proc. „Bitės“ naujai parduodamų telefonų yra išmanieji įrenginiai. Įmonės vadovas teigė, kad šiemet sunaudojamų duomenų kreivė į viršų kyla sparčiausiai bendrovės istorijoje, o vartotojai, pradėję naudotis 4G/4G+ internetu, vidutiniškai išnaršo iki dviejų kartų daugiau, nei vidutiniškai sunaudoja mobiliojo interneto vartotojai.
Trečiąjį šių metų ketvirtį toliau stabiliai augo ir „Bitės“ verslo klientų bazė. Palyginti su trečiuoju ketvirčiu pernai, verslo klientų skaičius išaugo 9 proc. ir perkopė 305 tūkst. SIM kortelių ribą.
„Su 4G/4G+ technologijų diegimu atsirado geresnės galimybės pasiūlyti klientams ne tik mobilųjį, bet ir internetą biuruose. Tai, kad per tris pirmuosius mėnesius tokį sprendimą pasirinko arti 400 Lietuvos įmonių, rodo, jog šioje srityje sėkmingai konkuruojame su įprastais interneto tiekėjais“, – teigia F. Hrenchuk.