IT ir telekomunikacijų bendrovės „Teo“ pajamos trečiąjį šių metų ketvirtį per metus padidėjo 3,3 proc. iki 51,1 mln. eurų, o EBITDA (neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų) per tris mėnesius iki spalio pakilo 5,3 procento. Pajamas labiausiai augino didėjanti IT paslaugų dalis ir sparčiausiai per trejus metus kilęs plačiajuosčio interneto bei išmaniosios televizijos klientų skaičius.
Per pirmus devynis šių metų mėnesius „Teo“ pajamos sudarė 150,4 mln. eurų ir, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, padidėjo 1,1 proc. arba 1,6 mln. eurų Didžiausią įtaką bendrovės pajamų augimui darė 37,6 proc. per metus pakilusios pajamos iš IT paslaugų ir 3,7 proc. padidėję paslaugų pardavimai gyventojams.
„Teo“ pasirinkta strategija kurti naujos kartos IT ir telekomunikacijų verslą veikia – toliau keičiame savo paslaugų krepšelio ir pajamų struktūrą. Mažėjant pajamoms iš tradicinės balso telefonijos, nuosekliai didiname IT paslaugų ir įrangos pardavimus. Pastebime, kad klientai iš „Teo“ vis dažniau įsigyja aukštesnės raiškos ir kokybės televizorius, kad galėtų pasinaudoti visais „Išmaniosios Teo televizijos“ privalumais“, – sako „Teo“ vadovas Kęstutis Šliužas.
Per paskutinius 12 mėnesių „Išmaniosios Teo televizijos“ (IPTV) vartotojų skaičius didėjo 23,1 proc., o šviesolaidinio interneto – 12,3 procento. Tai yra didžiausias IPTV ir spartaus interneto klientų skaičiaus augimas per trejus metus. Bendras „Teo“ TV paslaugų vartotojų skaičius rugsėjį jau viršijo 200 tūkstančių.
Per metus pajamos iš IT įrangos pardavimo paaugo 2,2 karto. Vien per trečiąjį ketvirtį „Išmaniųjų Teo namų“ salonuose ir „Teo“ e-parduotuvėje televizorių pardavimai išaugo 4,5 karto. Nors pajamos iš mažmeninių balso telefonijos paslaugų gyventojams ir verslui sumažėjo 12,5 proc., tačiau atsijungimų skaičius taip pat buvo mažiausias nuo 2012 metų. Pajamos iš balso tranzito per metus padidėjo 8,6 procento.
Trečiojo ketvirčio EBITDA (neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų) per tris mėnesius iki spalio padidėjo 5,3 proc. ir siekė 20,1 mln. eurų. Palyginti su tuo pačiu ketvirčiu prieš metus, „Teo“ trečiojo ketvirčio EBITDA (neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų) sumažėjo 0,8 mln. eurų. Paslaugų krepšelio pokytis lėmė, jog per metus prekių ir paslaugų savikaina padidėjo 12,8 procentų.
Per 2015 m. sausį–rugsėjį „Teo“ investicijos į naujos kartos šviesolaidinio prieigos tinklą, IT ir IPTV paslaugas padidėjo 14,5 proc. ir siekė 20,5 mln. eurų. Nuo liepos iki spalio buvo atidaryti dar trys nauji „Išmaniųjų Teo namų“ koncepcijos klientų aptarnavimo salonai Telšiuose, Vilniuje ir Šiauliuose.