IT ir telekomunikacijų bendrovė „Teo“ verslui pristato debesų kompiuterija paremtą „Office 365“ paketą, kurį sudaro naujausios „Microsoft Office“ programos, verslui skirta „Skype“ bendravimo ir vaizdo konferencijų platforma, verslo klasės paštas, saugykla dokumentams bei nuolatinė „Teo“ specialistų pagalba. Bendrovė tapo pirmąja Baltijos šalyse, siūlančia tokį sprendimą mėnesio mokėjimų pagrindu.
„Teo“ siūlomas paketas su „Microsoft Office 365“ platforma yra šiuolaikinis ir patogus įrankis verslui, kurį sklandžiai įsidiegti ir migruoti padės „Teo“ specialistai. Kartu su naujausiomis „Microsoft Office“ programomis suteikiamas 50 GB verslo klasės el. paštas su kliento adresu, 1 TB saugykla dokumentams ir nuolatinė „Teo“ konsultantų pagalba.
„Pirmieji verslui siūlome „Microsoft“ debesijos sprendimus, sujungtus su geriausiomis vietinės IT rinkos kompetencijomis ir patogia atsiskaitymo forma. Tai ypač aktualu mažoms ir vidutinėms įmonėms, kurios už mėnesio mokestį be ilgalaikių įsipareigojimų galės naudotis naujausia programine įranga ir verslo klasės IT sprendimais. Debesų kompiuterijos technologijos daugeliu atvejų kainuoja mažiau nei nuosavos įrangos išlaikymas ir atnaujinimai“, – sako Aleksandras Samuchovas, „Teo“ verslo klientų padalinio vadovas.
Jis atkreipė dėmesį, kad „Google“ ir „Deloitte“ tyrimo duomenimis, maži ir vidutiniai verslai naudojantys debesų kompiuterijos paslaugas augo ketvirtadaliu sparčiau ir uždirbo penktadaliu daugiau nei nenaudojantys debesijos sprendimų.
Skirtingai nuo atskirai į kiekvieną kompiuterį diegiamų „Microsoft Office“ programų, debesijos platformoje nuolat bus tik naujausios „Word“, „PowerPoint“, „Excel“ bei „Outlook“ versijos. Debesijos programų naudotojai vienu metu galės redaguoti tą patį dokumentą ir matyti kitų vartotojų pakeitimus realiu laiku.
Visi „Office 365“ platformoje esantys verslo dokumentai ir laiškai turi kelių lygių apsaugos sistemas ir gali būti pasiekiami iš bet kur, kur yra internetas. Sklandų ir efektyvų darbą įmonės viduje užtikrins verslui skirta „Skype“ programa, kuri leidžia matyti kolegų užimtumą, paprasčiau planuoti susitikimus, susirašinėti, kalbėtis ir rengti aukštos kokybės vaizdo konferencijas. Tai ypač patogu verslui, turinčiam ne vienoje vietoje dirbančius darbuotojus ar išorinius partnerius.
„Šiemet turime užsibrėžę aiškų tikslą – padėti atrasti efektyvų darbą iš naujo. „Teo“ tapo pirmaisiais mūsų partneriais Baltijos šalyse, kurie tiesiogiai savo verslo klientams siūlys „Office 365“ sprendimus mėnesinio mokesčio pagrindu ir taip jiems pagelbės kasdienėje veikloje koncentruotis į progresą, o ne į patį darbo procesą“, – sako Ainis Kavaliauskas, „Microsoft Lietuva“ generalinis direktorius. Pasak jo, smulkieji itin įvertins, kad toks sprendimas leis įmonės išlaidas informacinėms technologijoms apskaityti ne kaip investicijas į įmonės kapitalą, bet kaip operacines išlaidas.
Praėjusiais metais „Microsoft“ Lietuvoje atlikta smulkaus ir vidutinio verslo (SVV) darbuotojų apklausa, atskleidė, kad beveik pusė (46 proc.) apklaustų šalies SVV darbuotojų mano, kad modernesnis IT ūkis padidintų jų darbovietės konkurencingumą rinkoje. 46 proc. respondentų mano, jog padidėtų jų pasitenkinimas, pagerėtų klientų aptarnavimas (39 proc.), padidėtų produktyvumas (39 proc.), patobulėtų vidinė komunikacija (33 proc.) bei kritinė informacija darbui taptų sparčiau pasiekiama (35 procentai).