Šią savaitę duris atvėrė pirmoji Lietuvoje drabužių visai šeimai parduotuvė internete – „dress.lt“, siūlanti žinomų Anglijos ir Vokietijos gamintojų prekes išparduotuvės kainomis. Išskyrus keletą pavienių apatinio trikotažo parduotuvių, drabužių visai šeimai pasiūlos Lietuviškoje interneto erdvėje iki šiol dar nebuvo. Tinklapyje „dress.lt“ pateikiama daugiau nei 200 rūšių įvairių drabužių moterims, vyrams ir vaikams, o taip pat aksesuarai bei įvairios smulkmenos namams. „Dress.lt“ portale siūlomais drabužiais nebus prekiaujama niekur kitur.
„Manome, kad tokios populiarios prekės kaip geri drabužiai geromis kainomis pasiūla internete paspartins ir visos elektroninės komercijos vystymąsi Lietuvoje, - sakė „EL style“, UAB, administruojančios tinklapį „dress.lt“, vadovė Irma Labutienė. Pasak jos, atlikti rinkos tyrimai bei statistikos duomenys leidžia manyti, kad Lietuvoje jau yra nemažai susiformavusių pirkėjų, nebijančių ir norinčių pirkti internetu, tik prekių pasiūla Lietuvoje kol kas nėra didelė.
Pasak I. Labutienės, atsiradus įvairesnei prekių pasiūlai, lietuvių įpročiai turėtų keistis ir perkančiųjų internete skaičius Lietuvoje turėtų smarkiai augti. „Sparčiai daugėja jaunų žmonių, kurie neturi nei laiko, nei noro vaikščioti po prekybos centrus ir kurie supranta, kad pirkti internetu taip pat paprasta, kaip ir sumokėti komunalinius mokesčius,“- sakė tinklapio vadovė.
Europos tyrimų bendrovės „Mintel“ duomenimis praeitais metais Europos elektroninės komercijos apimtys išaugo 51 proc ir siekė 40,2 mlrd eurų. Jų teigimu, interneto prekybos apimtys Europoje sudaro 2 proc. visos prekybos, bet prognozuojama, kad 2010 metais tai sudarys net 5 procentus.
Statistikos departamento šių metų II ketvirčio duomenimis, asmeninį kompiuterį turinčių namų ūkių skaičius Lietuvoje per metus padidėjo 26 procentais, namuose turinčių interneto prieigą skaičius išaugo 2,2 karto.