Kompanija „Apple“ trečius metus iš eilės yra išrinkta brangiausiu prekės ženklu. „Interbrand“ sudaromame sąraše JAV technologijų milžinė nurungė kitas didžiausias pasaulio korporacijas, tarp kurių – „Microsoft“, „Google“ bei „Samsung“.
Kasmet vykdomi rinkimai yra paremti daugeliu prekės ženklo vertei įtaką darančių kriterijų, pavyzdžiui, finansiniai rodikliai ir vartotojų pasirinkimui daroma įtaka.
Trečius metus iš eilės šiame sąraše pirmą ir antrą vietas atitinkamai užima „Apple“ ir „Google“. Šiuo metu „Apple“ prekės ženklas yra vertinamas 170,28 mlrd. JAV dol. Per metus savo prekės ženklo vertę „Apple“ padidino 43 procentais.
Tuo tarpu „Google“ prekės ženklo vertė augo 12 procentų – iki 120,31 mlrd. JAV dolerių.
Visą pagal vertę išdėstytų prekės ženklų sąrašą galite rasti čia.