Vilkas Ferdinandas – tai personažas, įkūnijantis nesėkmę versle patyrusį ir įmonės reputacijos neišsaugojusį vadovą. Besiremdamas savo istorija, vilkas rekomenduoja vadovams užduočių valdymo sprendimą „KąDaryt?“ mobilių darbuotojų veiklai kontroliuoti.
Kodėl verta naudoti tokias užduočių valdymo programas?
Verslininkams, kurių darbuotojai veikia už biuro ribų, sudėtinga paskirstyti užduotis bei apkrovas efektyviai. Kartais darbdaviai nežino, kuriame objekte dabar dirba jų samdomas meistras ir kokia yra vykdomos užduoties būsena.Taip pat neaišku, kuriam darbuotojui priskirti naujai gautą užsakymą.
Tuo tarpu, užduočių valdymo paslauga leidžia biure esančiam darbuotojui internetinėje programoje formuoti užduotis mobiliam kolegai ir stebėti, kaip vyksta darbai. Informacija pasiekia biurą, nes meistrai žymi atliekamų užduočių eigą mobiliojoje programėlėje.Tuo pačiu užtikrinamas ir geresnis klientų aptarnavimas bei galimybė atsakyti į jiems kylančius klausimus, teikti suvestines.
Kitas tokio sprendimo privalumas – galimybė apskaityti darbų eigoje sunaudotas medžiagas, objektyviai įvertinti darbuotojų užimtumą ar kelionių į objektus laiką. Standartizuotas užduočių vykdymas, kontrolės mechanizmai ir įsipareigojimų klientams kontrolė (SLA) – akivaizdžios paskatos naudoti programą darbų valdymui.
Kokioms įmonėms tai aktualiausia?
Efektyviai planuoti bei kontroliuoti veiklą su minėtu įrankiu paranku net ir kelis mobilius darbuotojus turinčioms įmonėms. Šis sprendimas labiausiai tinka tiems verslams, kur darbuotojai teikia įvairias aptarnavimo paslaugas už biuro ribų: priežiūros ir remonto, pristatymo, apsaugos ir kt.
Išgalvota vilko situacija verslininkams gali priminti apie panašius atvejus ir problemas, su kuriomis susiduriama dėl informacijos stokos bei jų poveikį įmonės įvaizdžiui kliento akyse.