Lietuvos eksportuotojai, norintys sėkmingai plėtoti savo pardavimus Vokietijoje arba dalyvauti parodose, gaus tikslinę konsultaciją Vokietijos ir Baltijos šalių prekybos rūmuose (AHK) Vilniuje. 2015 m. rugsėjo mėn. 29 d., 09.00–12.30 val. prekybos rūmai kviečia į mokymus. Seminaro metu bus suteikta informacija apie naujausias tendencijas ir galimybes Vokietijoje, geriausius pardavimo kanalus ir teisingą pasiruošimą dalyvimui parodose.
„Vokietija yra parodų šalis numeris 1 pasaulyje. Jokioje kitoje šalyje nevyksta tiek daug pasaulinių parodų kaip Vokietijoje. Čia verslui yra geros galimybės“, – sako Neringa Romanovskaja, konsultacijų biuro Suntrill partnerė ir seminaro lektorė. „Daug Lietuvos įmonių turi nepakankamai informacijos apie Vokietijos rinkos ypatumus ir apie vokiečius kaip klientus. Jau pirmojo kontakto metu su Vokietijos partneriu galimybės gali būti prarandamos“, – pabrėžia Romanovskaja. Seminaras suteiks praktinių patarimų ir atsakymus į klausimus, kaip sėkmingai veikti Vokietijoje.
Vokietijos verslo kultūroje dominuoja vidutinės ir dažniausiai šeimų valdomos įmonės.„Todėl daugelis lietuvių klaidingai mano, kad yra mažas skirtumas apie verslo supratimą Lietuvoje ir Vokietijoje“, – sako parodų specialistė Romanovskaja, turinti ilgametės patirties bendraujant su Vokietijos klientais ir priduria: „Iš tikrųjų tai tokioje didelėje ir konkurencingoje Vokietijos rinkoje yra daug sunkiau užmegzti verslo kontaktus, nei Lietuvoje. Visų pirma tam reikia suplanuoti daugiau laiko. Antra, šis pasiruošimas turi būti tobulas. Klientus turi įtikinti Jūsų prezentacija ir absoliutus patikimumas.“
Kad pavyktų, prieš tai reikia pasidomėti visa informacija. „Mažiausia produkto kaina Vokietijos klientui nėra svarbiausias vaidmuo. Pirmoje vietoje yra kokybė“, sako ekspertė. Dažnai tai yra smulkmenos, bet jos yra lemiamos. „Kas šių ypatumų nežino, nieko nelaimi“, – sako Romanovskaja.
Koks turi būti stendas? Į kokius klausimus darbuotojai privalo galėti atsakyti? Kaip Lietuvos tiekėjui pralaužti ledus pirmojo susitikimo metu? Atsakymai bus pateikti į šiuos ir kitus klausimus. Dalyviai sužinos, kaip užmegzti kontaktą Vokietijoje, kaip vyksta komunikacija su Vokietijos įmonėmis ir kas yra svarbiausia pardavimo pokalbyje su Vokietijos klientu. Galėsite užduoti klausimus ir aptarsite tipiškas verslo kontaktų Vokietijoje situacijas. Tikslas yra patobulinti savo įgūdžius ir žinias bei sėkmingai bendrauti ir plėtoti verslą su potencialiais partneriais Vokietijoje.
Šie mokymai yra dalis Vokietijos ir Baltijos šalių prekybos rūmų naujos seminarų programos, kuri skirta Lietuvos įmonėms tikslingai pasiruošti dirbti Vokietijos rinkoje. Netrukus bus paskelbtos kitos temos. Registruotis iki 2015 m. rugsėjo 23 d. internetu www.ahk-balt.org arba el. paštu daiva.paulauskiene@ahk-balt.org. Dalyvių skaičius – iki 15 asmenų. Dalyvio mokestis – 99 eurai (plius PVM), AHK rūmų nariams - 20 % nuolaida.