Alytaus miesto gyventojams centralizuotai vandenį tiekianti bei panaudoto vandens surinkimu ir išvalymu besirūpinanti UAB „Dzūkijos vandenys”, įdiegusi integruotą kokybės ir aplinkosaugos vadybos sistemą pagal ISO standartų reikalavimus, siekia gerinti klientų aptarnavimo kokybę bei darbo organizavimo procesus.
Bendrovė „Dzūkijos vandenys” šių metų liepos mėnesį pradėjo esminį klientų informacijos bei dokumentų valdymo sistemos atnaujinimą. Jis patikėtas verslo valdymo sistemų diegimo, konsultacijų ir priežiūros bendrovei „Alna Business Solutions“.
„Informacijos ir dokumentų valdymo sistemos atnaujinimui buvome paskelbę konkursą. Dėl turimos didžiulės patirties įgyvendinant panašius klientų aptarnavimo informacinių sistemų projektus, kurie buvo sėkmingai pritaikyti Estijos bei keliose Lietuvos vandens tiekimo įmonėse, tinkamos paslaugų kokybės ir kainos, konkurso nugalėtoja pasirinkta UAB „Alna Business Solutions”, - sakė UAB „Dzūkijos vandenys” direktoriaus pavaduotojas ekonomikai ir finansams Tomas Valatka.
Įgyvendindami projektą, „Alna Business Solutions“ specialistai bendrovėje „Dzūkijos vandenys” diegs integruotą abonentų informacijos ir dokumentų valdymo sistemą „Microsoft Dynamics NAV“ ir „DocLogix sistemų pagrindu.
„Tikimės, kad atnaujinus klientų informacijos bei dokumentų valdymo sistemą galėsime efektyviau išnaudoti darbuotojų laiką, didinti įmonės darbo našumą, užtikrinti kokybišką ir greitą klientų aptarnavimą“,- teigė UAB „Dzūkijos vandenys“ direktoriaus pavaduotojas ekonomikai ir finansams T. Valatka. Pasak jo, įgyvendinus šį projektą, klientai tikrai pastebės itin sutrumpėjusį aptarnavimo laiką, be kitų paslaugų naujoji sistema leis atlikti tiesioginio debeto mokėjimus.
Bendrovėje „Dzūkijos vandenys“ modernizuojant klientų aptarnavimo sistemą bus automatizuotas kompensacijų gyventojams bei mokesčio už viršytus sutartinius taršos rodiklius skaičiavimas, įdiegta vandens skaitiklių apskaita, bus galima tiksliau vesti abonentų apskaitą, sumažinti techninių klaidų tikimybę.