Viena iš lietuviškos verslo valdymo sistemų (VVS) rinkos lyderių, bendrovė „Būtenta“, vis daugiau dėmesio skiria užsienio rinkoms, todėl keičia pavadinimą į užsienio partneriams priimtinesnį „B-NOVO Technologies“.
Penkioliką metų verslo valdymo sistemas kurianti įmonė naująjį pavadinimą pasirinko pagal vieną iš populiariausių jos kuriamų produktų linijų – „B-NOVO“.
„Sukaupėme pakankamai patirties, turime stiprią namų rinką, todėl manome, kad atėjo laikas pasiūlyti savo paslaugas ir kitų šalių bendrovėms. Pastebėjome, kad senasis lietuviškas įmonės pavadinimas užsieniečiams buvo nesuprantamas, sunkiai ištariamas ir svetimas. Tikime, kad naujasis, geriau mūsų veiklą atspindintis pavadinimas padės greičiau ir patikimiau užmegzti santykius su užsienio partneriais“, – pasakojo „B-NOVO Technologies“ direktorė Daiva Jankuvienė.
Pasak jos, pirmasis įspūdis bendraujant su potencialiais klientais iš užsienio yra labai svarbus, nes nuo jo priklauso galimybė tinkamai pristatyti visą įmonės sukauptą patirtį, atliktus darbus ir teikiamų paslaugų potencialą.
„B-NOVO Technologies“ vadovė taip pat atkreipė dėmesį į Vakarų šalyse įsigalėjusį stereotipą, kad lietuviai yra geri IT specialistai, bet mūsų šalyje sukurtus šios srities produktus jie vis dar linkę vertinti atsargiai.
„Pirmuosius kontaktus užmegzti buvo sunkiausia, tačiau dabar, kai jau vyksta bendravimas su partneriais įvairiose šalyse, naujieji potencialūs klientai vertina mus, kaip tarptautiniu mastu dirbančią įmonę, o naujasis pavadinimas padės šį įvaizdį įtvirtinti“, – sakė D. Jankuvienė.
Didžiausią susidomėjimą Lietuvos įmonės produktais ir paslaugomis demonstruoja įmonės iš Jungtinės Karalystės, Bulgarijos, Estijos ir kitų Europos šalių. Bendrovė ruošiasi netrukus žengti į Vokietijos rinką, kur jau yra potencialių partnerių. Naujausia „B-NOVO Technologies“ produktų linija, ypač aktuali ir užsienio įmonėms – „B-NOVO Business Social“. Šios linijos produktai išsiskiria tuo, kad turi socialiniams tinklams būdingų elementų, kurie palengvina darbuotojų vidinę komunikaciją ir efektyvina pajamas generuojančius procesus.
„Business Social“ sprendimai yra nišiniai, apimantys pagrindinius įmonės procesus, tad visi šie sprendimai yra konfigūruojami ir pritaikomi prie kiekvienos įmonės veiklos specifikos.
Trys pagrindiniai produktai yra skirti ekspedijavimo („For Logistics“), projektų valdymo („For Project management“) bei nuomos ir priežiūros („For Services“) veiklomis užsiimančioms įmonėms.