Dėl pasikeitusių rinkos sąlygų „Lenovo“ ketina optimizuoti išmaniųjų telefonų kūrimo ir gamybos verslo schemą.
Pagal birželio 30 d. pasibaigusio fiskalinio ketvirčio rezultatus „Lenovo“ susidūrė su didelių pelno sumažėjimu, kuris nukrito 51 proc. – iki 105 mln. JAV dolerių. Viena iš to priežasčių buvo įvardintas išmaniųjų telefonų rinkos augimo sulėtėjimas ir padidėjusi konkurencija atitinkamame segmente, ypač Kinijoje.
Gamintojas pranešė, kad „protingų“ mobiliųjų įrenginių verslo racionalizavimas numato keletą pagrindinių pokyčių. Visų pirma, išmaniųjų telefonų projektavimas, kūrimas ir gamyba bus visiškai priskirti „Motorola“. Prisiminsime, kad „Lenovo“ iš „Google“ įsigijo „Motorola Mobility“ mobiliųjų telefonų gamybos padalinį 2014 m. pradžioje už 2,91 mlrd. JAV dolerių.
Nuo šiol „Lenovo“ išmaniųjų telefonų šeima bus atnaujinamas dažniau – maždaug kartą per šešis mėnesius, o produktų asortimentas bus sumažintas ir supaprastintas.
Tikimasi, kad šios priemonės Kinijos bendrovės prietaisams leis išlikti konkurencingais bet kuriuo metu per visą jų buvimo rinkoje laikotarpį, o tai turėtų daryti teigiamą įtaką paklausai.
Pagal antrojo šių metų ketvirčio duomenis „Lenovo“ užėmė penktą vietą pasaulyje tarp pirmaujančių išmaniųjų telefonų gamintojų, nusileisdami ne tik „Samsung“ ir „Apple“, bet ir kinų „Huawei“ ir „Xiaomi“. Per tris mėnesius „Lenovo“ į rinką pateikė 16,2 mln. išmaniųjų telefonų, užimdama 4,8 proc. rinkos. Prieš metus bendrovės dalis sudarė 5,2 proc.