Per pirmąjį 2015 metų ketvirtį iš Kinijos po visą pasaulį pasklido beveik 100 milijonų mobiliųjų telefonų, o Kinijos rinka per pastaruosius kelerius metus tapo ta, į kurią krypsta smalsūs žvilgsniai. Panašu, kad Kinija pasauliui pradeda suferuoti, kur link krypsta elektroninių prietaisų tendencijos.
Išmaniųjų telefonų gamintojai paprastai skelbia ilgus techninių galimybių sąrašus ir įnirtingai kovoja tarpusavyje, kurio ekranas didesnis ar kuriame prietaise telpa daugiau duomenų. O kas iš tiesų yra svarbiausia pirkėjams: kaina, išvaizda ar prietaiso kamera? Atliekami vartotojų tyrimai rodo, kokios funkcijos ir galimybės lemia didesnius pardavimus, tačiau ar tikrai pirkėjams verta į tai investuoti – klausimas kitas. Ar žinote, kiek milijonų vaizdo taškų reikia norint užfiksuoti gerą kadrą, ir ar iš tikrųjų suprantate, kiek branduolių turi ir kiek iš jų kasdien naudoja jūsų turimo aparato procesorius? Kasdieniniams poreikiams paprastai užtenka dviejų branduolių procesoriaus, tad likę dažniausiai tiesiog ilsisi (tegul neįsižeidžia žaidimų mėgėjai).
Grįžtant prie mūsų pramonės tendencijų: vos prieš mėnesį didžiausias Kinijos vaizdo transliuotojas „LeTV“ Honkongo akcijų biržoje už 350 milijonų dolerių įsigijo išmaniųjų telefonų gamintojo „Coolpad LTD“ akcijų ir tapo antruoju didžiausių milijardinės vertės bendrovės akcininkų. Turtingas „LeTV“ turinys, kuris ateityje bus pasiekiamas „Coolpad“ vartotojams, suteiks naujų galimybių pasaulinei plėtrai, be to – suteiks papildomo funkcionalumo šių telefonų naudotojams. Prietaisai ne tik tarnaus kaip televizoriai, tačiau ir pats paslaugos turinys įgaus naują reikšmę.
Ketvirtas pagal dydį išmaniųjų telefonų gamintojas ir septintas šių prietaisų ženklas pasauliniu mastu – „Coolpad“ – svarbiu žaidėju rinkoje yra nuo 2003 metų. Stilingo ir elegantiško dizaino, aukščiausios kokybės vartotojo patirtį garantuojančių išmaniųjų telefonų „Coolpad“ gamintojas tiki, jog išmanusis telefonas – tai gyvenimo būdo įrankis, todėl jis turi garantuoti galimybę kiekvienam vartotojui prietaisą pritaikyti prie savo asmenybės. „Coolpad“ garantuoja kiekvienam savo vartotojui suteikti unikalius sprendimus, nes toks ir turi būti kokybiškas ir stilingas prietaisas.
Į pirkėją orientuoti „Coolpad“ telefonai demonstruoja mokslo bei technologinių naujovių ryšį su fundamentalia prekių ženklo filosofija bei pirkėjų asmeniniais poreikiais. Bendrovei „Coolpad“ modernus telefonas – tai tik pirmas žingsnis kuriant inovatyvų santykį tarp verslo ir pirkėjų. Kiekvieno iš jų nuotraukos, turimų kontaktų sąrašas, saugomi dokumentai ir programėlės yra tai, kas asmeninį įrenginį daro kietu. Galimybė akimirksniu dalintis turiniu bei internetinio „LeTV“ turinio funkcionalumas, kurį siūlo „Coolpad“, padeda žengti dar vieną naują žingsnį išmaniųjų telefonų versle bei vartotojų elgsenos pokyčių kūrime.
„Coolpad“ turi daugiau nei 5000 patentų, susijusių su mobiliosiomis programėlėmis, bevieliu ryšiu bei LTE technologija, taip pat – telekomunikacijomis, dvigubos SIM kortelės funkcija ir daug kitų svarbių techninių galimybių, kurios bendrovei suteikia vienos iš pažangiausių inovatorių vardą išmaniųjų telefonų rinkoje.
Šis konkurencingas pasaulinio masto gamintojas į Europos rinką atkeliauja 2015 metų rugpjūčio mėnesį. „Coolpad“ produktus Europai pristatys „TCCM“ – sėkmingiausia elektroninių prietaisų platintoja Centrinės ir Vidurio Europos šalyse.
Kokie konkretūs produktai bus pasiūlyti Europos rinkai, kol kas neatskleidžiama, tačiau turint omeny „Coolpad“ istoriją – tikrai galima tikėtis LTE telefono, pasižyminčio modernia išvaizda už patrauklią kainą.