„Nokia“ pardavė savo žemėlapių paslaugą „HERE“ europietiškų automobilių gamintojams: BMW, „Audi“ ir „Daimler“. Gamintojai iš viso už žemėlapių paslaugą turės sumokėti 2,8 milijardo eurų.
Šis įvykis rodo, kad šiuolaikiniai žemėlapiai su realiu laiku atsinaujinančia informacija yra automobilinių sistemų ateitis, kadangi nauji automobiliai yra vis labiau sujungti su žemėlapių sistemomis. Visi yra susipažinę su įprasta navigacine sistema, kuri nurodo kokia kryptimi judėti. Tačiau naujos kartos navigacija yra kai kas daugiau. Automobiliai renka duomenis, kad galėtų pasidalinti informacija apie eismą, laisvas vietas stovėjimo aikštelėse bei kitais dalykais su kitais automobiliais. Atsinaujinantys žemėlapiai su informatyvia informacija yra labai svarbūs automobiliams, kurie gali vairuoti patys save.
150 metų senumo suomių kompanija „Nokia“ yra geriausiai žinoma dėl savo telefonų, ypatingai Europoje. Bet kadangi savo telefonų verslą „Nokia“ pardavė „Microsoft“, kompanija buvo sumažinta iki triju sektorių: „Nokia Networks“ (gamina tinklo įrangą), „Nokia Technologies“ (kuria naujas technologijas) ir žemėlapių paslauga „HERE“.
Žemėlapių paslauga „HERE“ yra prieinama programėlių pavidalu „Android“, „iOS“, „Windows Phone“ platformoms. Bet pagrindinis pajamų šaltinis yra paslaugos pardavimas kitoms kompanijoms, ypač automobilių pramonėje.
„HERE“ paslauga turi 6454 darbuotojus. Tai viena iš dviejų kompanijų, teikiančių navigacijos žemėlapius pasauliniu mastu kaip alternatyvą „Google Maps“, „Apple“ ir „TomTom“ navigacijai. Pirmąjį 2015 metų pusmetį „HERE“ kompanija uždirbo 28 milijonus eurų, po to kai 2014 metais patyrė 1,2 milijardo eurų nuostolių.