Muzikos transliavimo internetu paslauga „Apple Music“ vartotojams yra prieinama dar tik mėnesį. Tačiau muzikos įrašų kompanija „DashGo“ jau nori atskleisti, kaip jai sekasi, praneša „Re/Code“.
„DashGo“ vadovas Benas Pattersonas teigia, kad „Apple Music“ šiuo metu siekia tik 4 procentus viso „Spotify“ ištransliuojamo turinio. Tačiau šiuos skaičius reikėtų sulyginti su visa turima informacija.
Šiuo metu „Spotify“ visame pasaulyje turi per 75 milijonus prenumeratorių. Tuo tarpu „Apple Music“ 10 mln. vartotojų ribą pasiekė tik šią savaitę. Lyginant šiuos du skaičius, „Apple Music“ vartotojai siekia 13 proc. visų „Spotify“ vartotojų skaičiaus.
Bet šie skaičiai neišreiškia tikros muzikos transliavimo rinkos padėties, nes „DashGo“ atstovauja „indie“ muzikos stiliaus atlikėjus.
Svarbu dar ir tai, kad „Apple Music“ šiuo metu neturi mokamų prenumeratorių, nes visiems nuo birželio pabaigos paslauga pradėjusiems naudotis vartotojams suteikia 3 mėnesių bandomąjį laikotarpį. Ir netgi pirmiesiems mokamiems paslaugos prenumeratoriams bus suteikiami dar du mėnesiai nemokamo naudojimosi.