Remiantis paskutine ketvirtine tyrimų kompanijos „IDC“, tyrinėjančios aktualias rinkos tendencijas, ataskaita, „Apple“ išlaiko tiekimo lyderio pozicijas planšetinių kompiuterių segmente. Kompanija per antrąjį 2015 metų laikotarpį pardavė 10,9 mln. šio tipo įrenginių. Tačiau lyginant su praeitais metais, pastebima, jog vis labiau ryškėja neigiamos tendencijos: „Apple“ kompanijos rinkos dalis krito žemiau 25 %. Tokių rezultatų priežastimi analitikai įvaridija stiprėjančią „Lenovo“, „Huawei“ ir „LG“ kompanijų, siūlančių naudotojams biudžetinius sprendimus, konkurenciją.
Mėlyna spalva grafike pavaizduota „Apple“ kompanijos dalis planšetinių kompiuterių segmente 2011–2015 m., o raudona – šio laikotarpio planšetinių kompiuterių siuntų skaičius.
„Samsung“ yra antrasis pagal dydį planšetinių kompiuterių tiekėjas pasaulyje (7,6 mln. įrenginių, o tai lyginant su analogišku praeitų metų laikotarpiu 12 % mažiau). „Samsung“ kompanijos rinkos dalis yra 17 % (2014 metais ji siekė 18 %).
„Lenovo“, „Huawei“ ir „LG Electronics“ uždaro stambiausių rinkos žaidėjų Top 5-tuką su tokiais tiekimo rodikliais: atitinkamai 2,5 mln., 1,6 mln. ir 1,6 mln. planšetinių kompiuterių. Visiems kitiems gamintojams bendrai tenka 45,6 % rinkos dalies.
Nepaisant neigiamos dinamikos, „Apple“ šią tendenciją gali sugriauti jau šių metų rudenį, kai pristatyt 12,9 colių „iPad Pro“ planšetinį kompiuterį, pozicionuojamą, moksliniam ir verslo segmentams.