UAB „BAIP“ pradėjo diegti bankui „Swedbank“ klientams skirtus naujus interneto banko terminalus ir sutarė dėl integruotos jų aptarnavimo paslaugos banko padaliniuose Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Visose trijose Baltijos valstybėse jau įrengta 360, o iki rugsėjo pabaigos bus įrengta dar 430 įrenginių.
Interneto banko terminaluose panaudotas kompanijų HP, DELL ir „Microsoft“ techninės bei programinės įrangos sprendimas suteikia galimybę klientui greitai, patogiai ir saugiai naudotis savitarnos portalu, prisijungti prie savo interneto banko paskyros. Pagal iš anksto sutartas paslaugos teikimo sąlygas, šie terminalai yra nuolatos prieinami vartotojui.
„Šis projektas mums yra svarbus, nes susijęs su įmonės strateginiais planais plėsti savo veiklą ir teikti integruotas bei valdomas IT paslaugas korporatyviniams klientams visose trijose Baltijos šalyse. Vertiname banko strateginį sprendimą perduoti dalį atsakomybių ir funkcijų išorės partneriui ir keliame tikslą šiuo bendradarbiavimu padėti bankui gerinti klientų aptarnavimo kokybę ir vystyti su tuo susijusias operacijas“, – teigia UAB „BAIP“ generalinis direktorius Gytis Umantas.
„Pasirinkdami šio sprendimo tiekėjus kėlėme aukštus saugumo ir technologinius reikalavimus, nes paslauga yra susijusi su vieningu ir kokybišku banko klientų aptarnavimu visose Baltijos šalyse. „BAIP“ pasiūlė technologiškai sudėtingą, tačiau lankstų ir integruotą sprendimą – nuo idėjos iki techninio realizavimo ir aptarnavimo. Šio sprendimo naudą banko padaliniuose jau gali įvertinti ir mūsų banko klientai“, – komentuoja „Swedbank“ Elektroninės plėtros tarnybos vadovas Olegas Marofejevas.