„Huawei“ vartotojų verslo grupė atskleidė 2015 m. pirmojo pusmečio veiklos rezultatus, kurie stebina neįtikėtinu šios įmonės augimu – bendrosios pajamos iš viso sudarė 9,09 mlrd. USD ir, lyginant su praėjusiais metais, padidėjo net 69 proc. „Huawei“ atskleidė ir savo tikslą – nuosekliai ir gausiai investuojant į mokslinius tyrimus, tapti vienu pagrindinių savo srities lyderių.
2015 metų pirmąjį pusmetį „Huawei“ pardavė 48,2 mln. išmaniųjų telefonų, lyginant su praėjusiais metais pardavimai padidėjo 39 proc., nors tuo pačiu metu pasaulinė išmaniųjų telefonų paklausa kilo vos 7 proc. Pajamos šioje srityje siekė 7,23 mlrd. USD – lyginant su praeitų metų duomenimis, jos padidėjo 87 proc. Stebėtina ir tai, kad šį pusmetį Kinijoje „Huawei“ aplenkė tokias žymias technologijų milžines, kaip „Samsung“ ir „Apple“.
„Tokį stebinantį ir spartų veiklos rezultatų augimą lėmė ryžtas tenkinti vartotojų poreikius ir tikslas pasiūlyti inovatyvią patirtį technologijų ir programinės įrangos srityje“, – teigia „Huawei“ vartotojų VG generalinis direktorius Richardas Yu.
„Huawei“ naujovės – išmaniojo telefono „Mate7“ pardavimai visame pasaulyje siekė 5 milijonus vienetų, jais prekiaujama daugiau nei 100 valstybių. „Huawei P7“ modelio, remiantis vartotojų VG duomenimis, parduota net 7 milijonai vienetų.
Š. m. gegužės mėnesį „Huawei“ pirmą kartą pateko į Globalių prekių ženklų šimtuką, kurį rengė „BrandZ“. Technologijų ir mokslo kategorijoje „Huawei“ užėmė 16 vietą, o pats prekės ženklas buvo įvertintas 15 335 mlrd. USD.
Įmonė auga ne tik rinkoje, bet ir socialiniuose tinkluose – šiuo metu šis prekės ženklas turi daugiau kaip 6,8 mln. sekėjų, o pokalbių, vykstančių internetinėje erdvėje, padidėjo net 60 proc.
„Huawei“ visame pasaulyje turi 16 mokslinių tyrimų centrų, tarp kurių – estetikos tyrimų centras Prancūzijoje, matematikos tyrimų centras Rusijoje, dizaino ir kokybės kontrolės centras Japonijoje bei programinės įrangos tyrimų centras Indijoje. Remiantis VG duomenimis, „Huawei“ yra pateikusi paraiškas 76 687 patentų įregistravimui.
Įmonė taip pat sudarė strateginio bendradarbiavimo sutartis su vienais iš pagrindinių automobilių gamintojų: „Volkswagen“, „Mercedes-Benz“ ir „Audi“. „Huawei“ tikslas – skatinant įvairių prietaisų sąsajas, tapti technologijų lydere automobilių pramonėje ir tokiu būdu skatinti stipresnį ryšį bei palengvinti ir paversti vairavimą saugesniu.