„Google“ paskelbė 2015 metų antrojo ketvirčio finansinės ir ekonominės veiklos rezultatus. Per šį laikotarpį „Google“ bendra gautų pajamų suma yra 17,7 mlrd. JAV dolerių, tai 11 porc. viršija 2014 metų antrojo ketvirčio rezultatus. Iš jų, reklamos pajamos sudarė 16,0 mlrd dolerių. Lankytojų srauto pritraukimo išlaidos yra 3,4 mlrd dolerių.
Veiklos pelnas, apskaičiuotas remiantis BAP (bendrai priimtus apskaitos principus) metodika, užfiksuotas ties 4,8 mlrd. riba. Šis rodiklis, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, išaugo 13 proc. Veiklos pelno marža buvo 27 proc, o tai nedaug skiriasi nuo 2014 metų antrojo ketvirčio.
Paskutinį ketvirtį „Google“ gavo 3,9 mlrd grynojo pelno. Paprastųjų A ir B klasės akcijų EPS (pelnas, tenkantis vienai akcijai) siekė 4,93 dolerius, o vertybinių C klasės popierių – 6,43 dolerius. Per pastarąjį ketvirtį C klasės vertybinių popierių savininkams dividendus bendrovė išmokėjo 47 mln piniginėmis lėšomis ir 853 tūkst. vienetų C klasės akcijų pavidalu.
Po ketvirčio ataskaitos paskelbimo „Google“ akcijų vertė per pratęstą biržos prekybos sesiją išaugo daugiau nei 11 proc.
Veiklos rezultatus pakomentavo „Google“ finansų direktorė Ruth Porat:
„Stiprūs antrojo ketvirčio rezultatai atspindi augimą visame mūsų produktų spektre, ypač pagrindiniame paieškos versle, kuriame išsiskiria mobilusis segmentas, taip pat „YouTube“ ir reklamos“.