IT ir telekomunikacijų bendrovės „Teo“ pajamos pirmąjį šių metų pusmetį išliko tokios pačios kaip prieš metus ir sudarė 99,4 mln. eurų, o grynasis pelnas – 16,3 mln. eurų. Strateginę bendrovės kryptį patvirtina toliau didėjantys IT paslaugų pardavimai, augantis išmaniosios televizijos klientų skaičius ir rekordiškai žemi balso telefonijos atsijungimai.
„Teo“ finansiniams pirmojo pusmečio rezultatams didelę įtaką turėjo teikiamų paslaugų krepšelio pokyčiai. Per pirmuosius šešis šių metų mėnesius IT paslaugų pardavimai augo 41 proc., o televizijos – 11 procentų. Pajamos iš balso telefonijos tuo pačiu laikotarpiu sumažėjo 5,8 procento. Visai tai lėmė, kad jau 62 proc. visų „Teo“ pajamų sudaro pajamos ne iš balso telefonijos paslaugų.
„Nuosekliai augantis klientų pasitenkinimas toliau didina IT paslaugų ir išmaniosios televizijos pardavimus. Po praėjusiais metais įgyvendintų investicijų į veiklos sąnaudų mažinimą, šiemet investuojame į tas veiklos sritis, kuriose tikimės augimo. Plečiame IT kompetencijas ir pradedame naujus projektus, atnaujinome ir atidarome klientų aptarnavimo salonus daugelyje miestų, tobuliname išmaniosios televizijos paslaugas. Tai keičia mūsų paslaugų krepšelio sudėtį“, – sako bendrovės „Teo“ vadovas Kęstutis Šliužas.
Nors Lietuvos mokamos televizijos rinka traukiasi, „Teo“ išmanioji televizija (IPTV) juda priešinga kryptimi. Per metus šios paslaugos klientų skaičius padidėjo 23,8 proc. ir birželio pabaigoje sudarė 144 tūkstančius.
Per 2015 metų pirmąjį pusmetį augantis tarptautinio tranzito srautas ir įrangos pardavimai beveik penktadaliu padidino prekių ir paslaugų savikainą. O „Teo“ kuriamas didžiausias Baltijos šalyse SAP kompetencijų centras ir IT specialistų poreikis pakėlė vidutinį atlyginimą bendrovėje. Šie pokyčiai kartu su rinkos veiksniais lėmė, kad 2015 metų šešių mėnesių EBITDA per metus sumažėjo 4,3 proc. iki 37 mln. eurų. EBITDA marža tuo pačiu laikotarpiu siekė 37,3 procento.
Pirmąjį pusmetį beveik 15 proc. iki 12 mln. eurų išaugo investicijos, daugiausiai – į naujos kartos šviesolaidinės prieigos tinklo plėtrą. Šiemet buvo atidaryti nauji arba atnaujinti klientų aptarnavimo salonai Vilniuje, Kaune, Šilutėje, Šiauliuose, Klaipėdoje ir Elektrėnuose. „Teo“ šviesolaidinio interneto paslaugomis dabar gali naudotis beveik trys ketvirčiai, 842 tūkst., Lietuvos šeimų. Birželį „Teo“ šviesolaidinio interneto plano „Premium“ klientams padidino greitaveiką nuo 500 iki 600 Mb/s.