„Facebook“ kompanijos atstovai paneigė gandus, jog jie planuoja sukurti muzikos transliavimo platformą, kuri turėtų sudaryti konkurenciją visai neseniai pristatytai „Apple Music“ ar vis labiau populiarėjančiam „Spotify“.
Tačiau tai nereiškia, jog „Facebook“ visiškai atsisako planų, susijusių su muzika. Pasak „The Verge“ bei „Business Insider“, „Facebook“ veda diskusijas su trimis didžiausiomis muzikos kompanijomis: „Sony Music Entertainment“, „Universal Music Group“ ir „Warner Music Group“.
Jei derybos pavyks, tikimasi, jog „Facebook“ galiausiai pavyks integruoti muzikinius klipus į bendrą naujienų srautą.
Minėtieji muzikos klipai bus pasirinkti pagal muzikos žanrus, o „Facebook“ bei muzikos kūrėjai uždirbs pajamas iš reklamos.
Neoficialūs šaltiniai teigia, jog „Facebook“ netgi bando prisivilioti muzikos atlikėjus siūlydama didesnes pajamas už „YouTube“.