Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ pajamos pirmąjį šių metų pusmetį buvo 276,5 mln. litų ir išaugo 15,1 proc., palyginti su tuo pačiu 2005 metų rezultatu. Per tą patį laikotarpį bendrovės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, amortizaciją ir nusidėvėjimą (EBITDA) išaugo 33,4 proc. ir buvo 59,2 mln. litų. „Bitės Lietuva“ pajamos antrąjį šių metų ketvirtį pasiekė 142,2 mln. litų ir, palyginti su antruoju praėjusių metų ketvirčiu, padidėjo 10,5 procentų. Bendrovės EBITDA antrąjį ketvirtį buvo 30,3 mln. litų ir, palyginti su tuo pačiu periodu pernai, išaugo 16,1 procentų. „Bitė Lietuva“ EBITDA marža pirmąjį šių metų pusmetį buvo 21,4 proc. (palyginti su 18,5 proc. pirmąjį 2005 m. pusmetį).
Pirmojo pusmečio pabaigoje „Bitės Lietuva“ tinklu besinaudojančių klientų skaičius viršijo 1,93 milijono ir, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo beveik 70 procentų. Iš jų 86,7 tūkst. sudarė klientai, besinaudojantys kitų „Bitės Lietuva“ tinkle esančių mobiliojo ryšio paslaugų teikėjų paslaugomis.
„Šalies telekomunikacijų rinkos plėtrai vis labiau stabilizuojantis, „Bitė“ ir toliau išlaiko sparčiausius rinkoje augimo tempus tiek pagal klientų skaičių, tiek pagal pajamas, tiek ir pagal EBITDA maržos rodiklius. Tai – rezultatas sėkmingai pasirinktos strategijos, kuri orientuota į pažangias mobiliąsias naujoves, naudingų paslaugų kūrimą ir klientų aptarnavimo galimybių plėtrą“, – sakė „Bitės“ grupės generalinis direktorius Maartenas van Engelandas.
Per pirmąjį šių metų pusmetį „Bitės Lietuva“ investicijos pasiekė 50,9 mln. litų. „Tai – didžiausios paskelbtos investicijos Lietuvos telekomunikacijų rinkoje per pirmąjį šių metų pusmetį. Jos buvo nukreiptos aktualių paslaugų plėtrai – atsižvelgdama į klientų poreikius, bendrovė pristatė itin platų pažangių ir naudingų paslaugų spektrą mobiliojo ryšio ir mobiliojo duomenų perdavimo srityse“, - sakė M. van Engelandas. Pasako jo, didelė dalis investicijų buvo skirta sparčiam pažangių 3G (UMTS) ir 3,5 G (HSDPA) paslaugų bei tinklų vystymui, klientų duomenų bazių atnaujinimui, daugeliui kitų naujovių, skirtų klientų patogumui.
Viena iš svarbiausių „Bitės“ šių metų mobiliojo interneto naujovių tapo birželio mėnesį pristatytas HSDPA ryšys, dar vadinamas 3,5G, net 5-iuose didžiausiuose šalies miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. Šiuose miestuose „Bitės“ klientams vieninteliams siūlomas mobiliojo interneto greitis, siekiantis iki 3,6 Mbps. Balandžio pabaigoje pristatydama trečiosios kartos (3G/UMTS) ryšį, „Bitė“ vienintelė pasiūlė plačiausią 3G mobiliojo ryšio paslaugų spektrą Baltijos šalyse: 20 Lietuvos ir užsienio TV kanalų tiesiogines transliacijas, 300 tūkst. tikro garso melodijų telefonams, 1000 žaidimų ir kitų paslaugų „BITĖJE plius“, taip pat vaizdo skambučių naujoves, dar spartesnį „BITĖ biz® mobilųjį internetą“. Šiuo metu 3G ir 3,5G tinklai toliau plečiami ir į kitus šalies miestus.
Tarp kitų svarbių „Bitės“ mobiliojo interneto naujovių – duomenų perdavimo galimybe išplėsta „Vodafone World“ paslauga, naujos mobiliosios žiniasklaidos paslaugos („Lietuvos žinios“, „Panelė“ telefone). Verslo klientams „Bitė“ ir „Microsoft“ pristatė išskirtinę naujovę Baltijos šalyse – „Aktyvųjį paštą“, o pirmojo pusmečio pabaigoje kiekvienam klientui „Bitė“ sukūrė ir mobiliojo elektroninio pašto adresus „BITĖJE plius“.
„Aktualios paslaugos lėmė ženklų mobiliojo interneto naudotojų skaičiaus augimą“, – sakė M. van Engelandas. Per antrąjį šių metų ketvirtį unikalių „Bitės“ mobiliojo interneto paslaugų vartotojų skaičius, kurie bent kartą per ketvirtį pasinaudojo šiomis paslaugomis, pasiekė net 480 tūkstančių – trigubai daugiau nei tą patį praėjusių metų ketvirtį. „Mobilusis internetas ir ateityje išliks svarbi „Bitės“ veiklos sritis“, – pabrėžė M. van Engelandas.
Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, „Bitė Lietuva“ ir toliau išlieka lyderė numerio perkėlimo paslaugos srityje. Per pirmąjį šių metų ketvirtį į „Bitę“ numerius perkėlė net 48,4 tūkstančiai arba daugiau kaip 60 proc. visų šia galimybe pasinaudojusių šalies mobiliojo ryšio klientų. Naujausiais bendrovės duomenimis, „Bitės“ paslaugas persikeldami savo turimą numerį iki šiol jau pasirinko 55 tūkst. kitų operatorių klientų.
Didėjant klientų skaičiui, ženkliai auga ir paslaugų vartojimas. Per pirmąjį šių metų pusmetį „Bitė Lietuva“ klientai išsiuntė daugiau kaip 1,54 milijardo SMS žinučių – beveik 4 kartus daugiau nei per tą patį 2005 m. laikotarpį. Per pirmąjį pusmetį „Bitės“ klientai kalbėjo dar ilgiau nei prieš metus: privatūs klientai, inicijuodami skambučius, šiemet prakalbėjo 93 proc. daugiau minučių nei per tą patį 2005 m. laikotarpį. Verslo klientai, inicijuodami skambučius, pirmąjį 2006 m. pusmetį prakalbėjo 25 proc. daugiau minučių nei pernai pirmąjį pusmetį.
Be to, 2006 metų pirmąjį pusmetį „Bitė“ toliau tęsė visuomeninius projektus: Europos Komisijos remiamą „Saugesnio interneto“ programą, unikalų „Bitės“ meno erdvių“ projektą, taip pat bendradarbiavimą su Lietuvos policijos departamentu diegiant mobiliojo darbo įrenginius.
„Bitės grupei“ priklausančios bendrovės „Bite Latvija“ pajamos šių metų antrąjį ketvirtį buvo beveik 1,21 mln. eurų (4,17 mln. litų) ir, palyginti su pirmuoju šių metų ketvirčiu, išaugo beveik penktadaliu. Bendrovės klientų skaičius viršijo 108 tūkstančius ir, palyginti su pirmu šių metų ketvirčiu, išaugo 33 procentais. Per pirmąjį šių metų pusmetį „Bite Latvija“ investicijos į tinklo, klientų aptarnavimo salonų plėtrą ir paslaugų kūrimą siekė 6 mln. eurų (20 mln. litų).