Nors išmanusis laikrodis „Apple Watch“ prekyboje jau yra du mėnesius, atrodo, kad vartotojų susidomėjimas „Apple“ dėvimuoju įrenginiu gerokai smuko.
Per pirmąją „Apple Watch“ prekybos savaitę amerikiečių kompanija per dieną vidutiniškai pardavė po 200 tūkst. laikrodžio vienetų.
Tačiau naujausias „Slice Intelligence“ tyrimas rodo, kad dabar per dieną JAV yra parduodama „vos“ po 20 tūkst. vienetų. Toks rodiklis yra net 90 procentų mažesnis už tą, kuris buvo pirmąją išmaniojo laikrodžio prekybos savaitę.
„Slice Intelligence“ tyrimas taip pat rodo, kad du trečdaliai parduotų „Apple Watch“ buvo sportiniai modeliai, o brangiausiųjų paauksuotų „Apple Watch Edition“ JAV parduota vos 2 tūkst. vienetų.
Pati „Apple“ oficialiai nėra pateikusi jokių laikrodžio pardavimo skaičių, tačiau gegužės pabaigoje vienas kompanijos viceprezidentų Jeffas Williamsas teigė, kad pardavimai buvo „fantastiški“.