Lietuvių žaidimų kūrėjų kompanijos „TutoTOONS“ populiarumas sparčiai auga. Vos prieš tris mėnesius kompanija pranešė apie padvigubintus 2014 metų rezultatus ir 10 milijonų žaidėjų skaičių, o šiandien „TutoTOONS“ džiūgaudami praneša, kad per balandžio–birželio mėnesius kompanijos žaidimai sulaukė dar 10 milijonų žaidėjų dėmesio, kurio dėka buvo peržengta 20 milijonų parsisiuntimų riba.
Edukacinius žaidimus vaikams kuriančios įmonės „TutoTOONS“ bendraįkūrėjas Mantas Radvila džiaugiasi tokiu „TutoTOONS“ žaidimų populiarumu: „Akivaizdu, kad mums teks dar kartą pergalvoti kompanijos 2015 metų planą, nes jį ir vėl pagerinome. Sunku patikėti, kad šių metų sausį galėjome pasigirti vos 5 milijonais žaidėjų, o šiandien jų jau yra daugiau nei 20 milijonų!“
Populiariausi kompanijos žaidimai skirti 4–6 metų amžiaus mergaitėms. Šiuo metu sėkmingiausi žaidimai „Sweet Baby Girl Beauty Salon“, „Animal Hair Salon“ ir „Sweet Baby Girl Dream House“ patenka į populiariausių „Google Play“ edukacinių ir šeimoms skirtų žaidimų dešimtuką.
Pasak M. Radvilos, kompanijos tikslas yra skatinti pačius žmones kurti žaidimus, taip plečiant žaidimų kūrėjų bendruomenę visame pasaulyje. Tai viena pagrindinių priežasčių, kodėl atsirado „TutoTOONS“ platforma, leidžianti be vargo ir be jokio programavimo sukurti savo žaidimą: „Ja gali naudotis visi: mokytojai, kurie pagal mokomąją medžiagą kurtų žaidimus ir užduotis savo mokiniams, studentai ar moksleiviai, galintys ir mėgstantys piešti, galiausiai net patys tėveliai, kurie savo mažiesiems leistų žaisti pačių kurtus žaidimus. Kuriant su „TutoTOONS“ tereikia turėti žaidimo idėją ir nusipiešti žaidimo grafiką“.
„TutoTOONS“ žaidimų kompanija aktyvią savo veiklą pradėjo dar 2014 m. sausį. Nuo tada ji išleido jau daugiau nei 120 edukacinių žaidimų vaikams populiariausiose mobiliųjų aplikacijų parduotuvėse.