Puslapis „Ubergizmo“, remdamasis informuotų šaltinių pateikiamais duomenimis, praneša, kad kompanijos HTC flagmano „One M9“ pardavimai yra gerokai prastesni, nei tikėtasi.
Pati HTC jau anksčiau buvo paminėjusi, kad jos aukščiausios klasės išmaniųjų telefonų pardavimai yra silpni, tačiau dabar pasirodė konkretūs skaičiai.
Šaltinio teigimu, pradedant šių metų kovo mėnesiu, kai prekyboje debiutavo „HTC One M9“, šio išmaniojo telefono pardavimai siekia 4,75 mln. egzempliorių, o tai yra net 43,75 % mažiau, nei „One M8“ pardavimai per pirmus tris mėnesius po jo pasirodymo prekyboje.
Ekspertų teigimu, HTC prastus pardavimus nemaža dalimi lėmė nesėkmės Kinijos rinkoje. Čia konkurencija ypač aštri: vietos gamintojų flagmanai paprastai kainuoja beveik dvigubai mažiau, nei „HTC One M9“, kurio rekomenduojama kaina vietos rinkoje siekia apie 570 eurų.