AB Rytų skirstomieji tinklai (toliau - RST), gerindami vartotojų aptarnavimą telefonu, nuo rugpjūčio 1 dienos keičia informacijos telefoną (8 800 22444) į trumpąjį numerį 1802. Naujuoju telefonu, veiksiančiu visoje bendrovės aptarnaujamoje teritorijoje, RST klientams bus teikiama informacija visais elektros energijos tiekimo bei vartojimo klausimais.
„Siekiame patogumo savo klientams. Trumpas telefono numeris lengviau įsimenamas, tad tikimės, kad, iškilus bet kokiam klausimui, elektros vartotojui bus paprasčiau susisiekti su mumis ir sulaukti specialisto patarimo“ – teigė RST Elektros tiekimo direktorius Saulius Kasparavičius.
Trumpojo numerio įvedimas – tai dar vienas žingsnis įgyvendinant bendrovės tikslus. RST laikosi į klientus orientuotos veiklos strategijos, paremtos aptarnavimo kokybės gerinimu ir naujų paslaugų pasiūla. Prieš porą mėnesių RST pasirašė sutartį su informacijos ir kontaktų centrų rinkos lydere Lietuvoje UAB „Lintel“, teikiančia kontaktų centro paslaugas. Centralizuotas kontaktų centras buvo pirmasis etapas plečiant elektros vartotojų aptarnavimo telefonu paslaugas.
Trumpasis numeris pakeis ir 25 bendrovės informacijos telefonus, kuriais iki šiol dar buvo teikiama informacija bei konsultacijos elektros tiekimo ir vartojimo klausimais. Nuo šiol vienu trumpuoju numeriu – 1802, bus teikiama informacija apie naujų vartotojų prijungimą, elektros apskaitos prietaisus, jų įrengimą, iškėlimą, keitimą bei priežiūrą, elektros energijos sutarčių sudarymą, kainas bei tarifus, planuotus bei neplanuotus elektros energijos tiekimo nutraukimus ir panašiais elektros vartotojams rūpimais klausimais.
AB Rytų skirstomieji tinklai skirsto ir tiekia elektros energiją 720 tūkst. klientų Vilniaus, Panevėžio, Alytaus ir Utenos apskrityse bei dalyje Kauno ir Marijampolės apskričių.