HTC išgyvena ne geriausius laikus ir prognozuoja, kad antrajame šių metų ketvirtyje patirs nuo 257 iki 291 milijono JAV dolerių nuostolį. Taivano gamintojas nusprendė padidinti savo pajamas iš dabartinių savo išmaniųjų telefonų vartotojų, į firminę vartotojo sąsają pridedant reklamos.
HTC planuoja pridėti vaizdo skelbimų į „HTC Sense“ naujienų programą „BlinkFeed“. Bandomasis naujovės paleidimas vyks Jungtinėse Valstijose, Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje, Taivane ir Kinijoje. Sėkmės atveju gamintojas, tikriausiai, tik šiomis rinkomis neapsiribos.
HTC atstovai pažadėjo nerodyti skelbimų įkyria ar iššokančių langų forma, o juos tinkamu formatu integruoti į naujienų „BlinkFeed“ juostą. Estetiniu požiūriu tai yra teisingas žingsnis. Be to, vartotojas ją lengvai pastebės, nes reklama bus šalia pagrindinio turinio. Taivano gamintojas pažadėjo reklamos rodymo išjungimo funkciją – tai tikrai džiugina ir demonstruoja minimalios pagarbos vartotojams likučius.
Turint omenyje ir taip nedžiuginančius flagmano „HTC One M9“ pradavimus, tokie gamintojo žingsniai tikrai nepridės populiarumo prekės ženklui, o iš reklamos gautos papildomos pajamos vargu ar kompensuos galimus praradimus.