Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI) informuoja, kad nuo šių metų rugpjūčio 1 dienos apskričių valstybinės mokesčių inspekcijos nebeteiks konsultacijų telefonu Gyventojų pajamų mokesčių klausimais. Mokesčių mokėtojai išsamias specialistų konsultacijas gaus paskambinę į Mokesčių informacijos centrą (toliau - MIC), vienu trumpuoju numeriu visoje Lietuvoje 1882.
Visi mokesčių mokėtojai neturintys galimybės paskambinti į MIC, kaip ir anksčiau, gali kreiptis į savo apskrities valstybinę mokesčių inspekciją ir gauti specialistų konsultacijas žodžiu.
„Ateityje planuojame perkelti į MIC ir konsultacijas kitais klausimais. Vienas pagrindinių MIC tikslų yra ne tik operatyviai teikti aiškią, išsamią ir tikslią informaciją, bet ir užtikrinti konsultacijų vienodumą, kadangi tai mažina netikslumų bei skirtingų interpretavimų riziką.“, - teigia VMI prie FM viršininkas Modestas Kaseliauskas. VMI primena, kad MIC taip pat konsultuoja Mokesčių administravimo įstatymo klausimais bei teikia bendrąją informaciją (AVMI telefonus, darbo laiką, mokesčių procedūras). Nuo šių metų birželio 5 dienos pradėjo veikti nauja funkcija – pasitikėjimo telefonas, gyventojai, paskambinę į MIC, gali pranešti apie atlyginimus, mokamus vokeliuose, kitus mokestinius pažeidimus bei neteisišką ar neetišką VMI sistemos darbuotojų elgesį.
Nuo 2007 metų pradžios planuojama konsultuoti Pridėtinės vertės mokesčio (PVM), Nekilnojamojo turto mokesčio ir Socialinio mokesčio klausimais, taip pat atsakinėti į mokesčių mokėtojų paklausimus elektroniniu paštu, centralizuotai registruoti mokesčių mokėtojus į seminarus ir žodines konsultacijas, priimti mokesčių mokėtojų užsakymus pažymoms, deklaracijų formoms bei leidiniams gauti. Nuo 2007 metų vidurio planuojama į MIC perkelti konsultacijas telefonu ir kitais mokesčių klausimais.
Skambutis į MIC nuo šių metų rugpjūčio 1 dienos kainuos 12 centų už minutę, o mobilaus ryšio - tiek pat, kiek viena minutė kainuoja skambinant į savo operatoriaus tinklą.