Žaidimų konsolės „PlayStation 3“ ir „Xbox 360“ dar prieš daugybę metų turėjo atsidurti istorijos sąvartyne, tačiau pirmieji žingsniai jų atsisakyti buvo padaryti tik praėjusiais metais, kai debiutavo pirmieji „next-gen“ žaidimai.
Praėjusią savaitę anonsuotas „Fallout 4“, nežiūrint į ne visai „next-gen“ grafiką, senos kartos žaidimų konsolėse nepasirodys. Kodėl kūrėjai priėmė tokį sprendimą, paaiškino „Bethesda“ ryšių su žaidėjų bendruomene vadybininkas Mattas Grandstuffas.
Priežastis, kurią paviešino kompanijos atstovas, paprasta kaip „2 x 2“: „Xbox 360“ ir „Playstation 3“ neturi pakankamai skaičiavimų išteklių, kad galėtų atkurti „Fallout 4“ taip, kaip nori patys kūrėjai.
„Fallout 4“ nepasirodys PS3 ir „Xbox 360“. Tai, ką mes darome, niekada ten neveiks“, – pareiškė M. Grandstuffas.