„Scandyna“ įsigijimas nuo birželio 1 d. yra dalis ambicingos „EET Europarts“ augimo strategijos namų pramogų sistemų ir vartotojiškos elektronikos srityje.
„Mes labai džiaugiamės įsigiję šį unikalaus dizaino prekės ženklą, – sako John Thomas, „EET Group“ vadovas. – Mes norime susikoncentruoti ties dizainu ir aukšta kokybe namų pramogų ir laisvalaikio prekėms, tad unikalios „Podspeakers“ iš „Scandyna“, su puikia garso kokybe ir stilingu dizainu, yra puikus derinys mūsų plačiam įvairių gamintojų, tokių kaip B&O PLAY, „Loewe“, „Vifa“ ir „Clint“, asortimentui.“
Prieš du metus „EET Europarts“ įsigijo Danijos garso ir vaizdo plėtros bei dizaino kompaniją „ViewMedia“ ir įsteigė „Clint Digital“. „The Asgard“, bevielių garso kolonėlių serija iš „Clint“, 2015 m. gavo du prestižinius „Red Dot“ apdovanojimus ir du „iF“ apdovanojimus už puikų dizainą ir funkcionalumą.
„Skandinaviško dizaino prekių ženklai ir produktai yra itin populiarūs tarp Europos pirkėjų, norinčių kokybiškų bei išskirtinių prekių. „Scandyna Podspeakers“ jau daugybę metų buvo sėkmingai pardavinėjami Šiaurės šalių regione ir mes tvirtai tikime, kad su „EET Europarts“ prekybos tinklu galėsime praplėsti sėkmingus „Podspeakers“ pardavimus tiek Europoje, tiek visame pasaulyje“.