Ne taip seniai, „Lenovo“ Pekine surengė konferenciją „Tech World“, kurioje be originalaus išmaniojo laikrodžio su dviem ekranais „Magic View“ ir išmaniojo telefono su pasukamu lazeriniu projektoriumi „Smart Cast“, pristatė naują logotipą, kuris „tapo daugelio bendrovės verslo transformavimo metų kulminacija“.
Pasak „Lenovo“, logotipas tapo labiau asmeniškas, patrauklus, jis atspindi kompanijos vertybes, novatorišką DNR ir turtingą įgijimų istoriją. Naująjį logotipą ir firminį stilių sukūrė agentūra „Saatchi & Saatchi“ (Niujorkas).
„Naujas identifikavimo ir prekės ženklo suvokimas grindžiamas įsitikinimu, kad gyvenimas apdovanoja tuos, kurie niekada nestovi vietoje. Ir šį tikėjimą nuoširdžiai palaiko mūsų partneriai ir pagrindiniai klientai“, – pareiškė „Lenovo“ atstovė.