SEB banko duomenys rodo, kad per pirmą šių metų ketvirtį gyventojai daugiau negu 1,1 mln. kartų prie interneto banko jungėsi naudodamiesi išmaniaisiais telefonais ar planšetėmis – tai beveik penktadaliu daugiau negu paskutinį 2014 metų ketvirtį. Kasdienius finansus naudodamasis išmaniuoju įrenginiu tvarkė kas ketvirtas SEB interneto banko naudotojas.
„Technologinės galimybės ir sparčiai didėjantis gyvenimo tempas skatina ieškoti greitesnių ir paprastesnių kasdienių finansų tvarkymo būdų. Atsižvelgdami į tai, pernai atnaujinome ir įvairiems išmaniesiems įrenginiams dar labiau pritaikėme savo interneto banką. Nors šiandien dauguma gyventojų prie savo sąskaitų interneto banke vis dar jungiasi naudodamiesi asmeniniais kompiuteriais, tačiau pastebime tendenciją, kad sparčiai didėja skaičius tų klientų, kurie kasdienes finansų operacijas atlieka naudodamiesi visada po ranka esančiais išmaniaisiais įrenginiais – išmaniuoju telefonu ar planšetiniu kompiuteriu“, – sako Virginijus Doveika, SEB banko prezidento pavaduotojas ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.
Remiantis SEB banko 2015 metų pirmo ketvirčio duomenimis, daugelis klientų, jungdamiesi prie interneto banko, naudoja kelis įrenginius – priklauso nuo to, kokį įrenginį tuo metu jie turi po ranka. Nors absoliuti dauguma SEB interneto banko naudotojų (98 proc.) bent kartą prie interneto banko jungėsi iš asmeninio kompiuterio, vis daugiau jų (20 proc.) pastaruoju metu jungiasi ir išmaniuoju telefonu. Planšetiniais kompiuteriais jungėsi 8 proc. visų SEB interneto banko naudotojų.
Pirmą šių metų ketvirtį dažniausiai prie SEB interneto banko jungėsi klientai, turintys „Apple“ ir „Samsung“ išmaniuosius įrenginius, kiek rečiau – LG ir „Sony Ericsson“ įrenginius turintys SEB banko klientai.
Pirmo šių metų ketvirčio pabaigoje registruotų SEB interneto banko naudotojų skaičius buvo 1,2 mln. – t. y. padidėjo 4 proc., palyginti su 2014 m. kovo 31 d. duomenimis.