Jeigu ieškote kompiuterio, kuriam sunegalavus aplink jus į pagalbą sušoktų gausybė kvalifikuotų specialistų, jums reikia rinktis „Apple“, skelbia leidinys „Consumer Reports“, atlikęs tyrimą, kuriuo siekta išsiaiškinti geriausią techninį aptarnavimą turintį prekės ženklą.
Anot leidinio, „Apple“ techninis aptarnavimas yra efektyviausias iš visų kompiuterių gamintojų. Įdomu yra tai, kad apklausus 3,2 tūkst. kompiuterių vartotojų paaiškėjo, jog techninis aptarnavimas tik 50 proc. visų atvejų sugebėdavo išspręsti su „Windows“ kompiuteriu kilusias problemas. Tuo tarpu „Apple“ vartotojams su kompiuteriu kilusios problemos būdavo išsprendžiamos 80 proc. atvejų.
„Nenuostabu, kad „Apple“ turi aukščiausią vartotojų pasitenkinimo balą. Faktas tas, kad „Apple“ yra pirmoje vietoje nuo tada, kai mes nuo 2007 metų pradėjome vartotojų klausinėti apie techninį aptarnavimą“, – teigia „Consumer Reports“.
Skelbiama, kad net tais metais „Apple“ iš esmės turėjo nusileisti savo konkurentams, teikdama tik 90 dienų techninį aptarnavimą telefonu ir internetu, kai „Windows“ sistemą savo kompiuteriuose diegdavę gamintojai tai darė vienus metus.
Rezultatai rodo, kad geriausią kompiuterių su „Windows“ sistema techninį aptarnavimą suteikia „Lenovo“ ir „Dell“, pasiekę 61 proc. ribą.
Pažymima, kad daugumai vartotojų, anot tyrimo, telefoninis techninis aptarnavimas buvo kur kas efektyvesnis už internetinį, el. pašto ar pokalbio.
„Consumer Reports“ taip pat pabrėžė, kad „Apple“ parduotuvėse esantis „Genius Bar“ siūlo nemokamą ir laiku neapribotą techninį aptarnavimą.