Su ginčytis su tuo, kad serija „Need for Speed“ pasižymi milžiniška komercine sėkme, o su ja varžytis negali nė viena kita arkadinių automobilių simuliatorių serija. Tačiau ne viskas taip gerai, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio.
„Electronic Arts“ pavaldžios studijos „Ghost Games“ vyriausiasis vadovas Marcusas Nilsonas, bendraudamas su leidinio „GameSpot“ žurnalistais, pasiskundė, kad anksčiau serijos „Need for Speed“ žaidimai pasižymėdavo žymiai didesniais tiražais, nei paskutinius keletą metų.
„Prieš dešimt metų buvo parduodama žymiai daugiau „Need for Speed“ kopijų, nei dabar, – teigė M. Nilsonas. – Tai reiškia, kad mums dar yra kur augti. Mes turime žinomą ir galingą prekės ženklą.“
Marcusas Nilsonas nepaaiškino, kas, jo manymu, padarė įtaką tam, kad „Need for Speed“ serijos gerbėjų skaičius per paskutinius metus gerokai sumažėjo.
Priminsime, kad neseniai buvo anonsuotas naujas serijos žaidimas. Kūrėjai nusprendė išleisti savo svajonių projektą, kuriame bus ir atviras pasaulis, ir gera istorija, ir daugybė grožybių, apie kurias taip ilgai svajojo „Need for Speed“ gerbėjai. Belieka tik sukryžiuoti pirštus ir tikėtis, kad idėja nebus sužlugdyta.
„Need for Speed“, būtent taip vadinsis naujasis žaidimas, prekyboje pasirodys rudenį, bus palaikomos tokios platformos, kaip PC, „Xbox One“ ir „Playstation 4“.