Kompanija „Apple“, prieš išleisdama „išmanųjį“ laikrodį „Apple Watch“, prieš tai buvo labai sužavėta firminio „išmaniojo“ televizoriaus idėja. Reikia pažymėti, kad priedėlį „Apple TV“ kompanija siūlo gana seniai ir reguliariai didina su priedėliu susijusių paslaugų skaičių.
„Apple TV“ leidžia manyti, kad kompanija vis dar domisi TV technikos rinkos. Vis tik firminio televizoriaus gamybos planai gali būti ilgam padėti į stalčių, rašo verslo leidinys „The Wall Street Journal“, remdamasis informuotais šaltiniais.
Vietoj firminio televizoriaus gamybos „Apple“ pasirinko priedėlio tobulinimo kryptį, kuris taps dar kompaktiškesniu, jo valdymas bus dar labiau supaprastintas. Šaltinių teigimu, „Apple“ tam tikru momentu suprato, kad šiame technologijų plėtros etape negali pasiūlyti nieko inovatyvaus „išmaniųjų“ televizorių segmente, todėl atitinkami planai buvo atšaukti.
Ne visi eksperimentiniai produktai pasiekia serijinės gamybos stadiją, ir visa tai tiesa ne tik „Apple“ atveju. Tikėtina, kad prie planų išleisti televizorių „Apple“ sugrįš ateityje, tuo tarpu kol kas birželio mėnesį vyksiančiame renginyje WWDC 2015 buvo pademonstruoti „Apple TV“ priedėlio patobulinimai.