Per praėjusius metus lietuviškas išmaniųjų įrenginių prekės ženklas „eSTAR“ pateisino metų pradžioje keltus plėtros lūkesčius – „eSTAR“ pardavimų apimtys išaugo beveik 39 proc. lyginant su 2013-aisiais. Paspirtį augimui suteikė didėjusi lietuviškų planšetinių kompiuterių paklausa Europos rinkose – čia jų pernai parduota 4 kartus daugiau nei 2013 m.
„2014-uosius pasitikome atnaujinę „eSTAR“ išmaniųjų įrenginių logotipą ir visus metus plėtėme šio lietuviško prekės ženklo tarptautinį žinomumą. Taikėme drąsesnę rinkodarą ir kainodarą, aktyviai dalyvavome pasaulinėse parodose. Didėjančius pardavimus taip pat lėmė nauji išmaniųjų įrenginių modeliai“, – pasakoja „eSTAR“ produktų grupės vadovas Artūras Byčius.
Pagrindine „eSTAR“ užsienio rinka išliko Graikija – čia parduodama beveik 49 proc. visų eksportuojamų planšetinių kompiuterių. Pardavimai taip pat plėtėsi Portugalijoje, Airijoje, Bulgarijoje. „eSTAR“ išmaniaisiais įrenginiais buvo pradėta prekiauti Slovėnijoje, Slovakijoje, Čekijoje bei kitose Europos šalyse.
Populiariausi tarp „eSTAR“ išmaniųjų įrenginių išliko „eSTAR“ planšetiniai kompiuteriai. Jų pernai buvo parduota daugiau nei 200 tūkst. vienetų, o gautos pajamos siekė 10 mln. eurų. Pasak A. Byčiaus, viena didžiausių praėjusių metų „eSTAR“ naujovių – planšetiniai kompiuteriai su „Intel“ procesoriais. „Iki šiol esame pristatę keturis modelius su šiais procesoriais. Pirmasis buvo 9,7 colių „eSTAR CRYSTAL CLEARVIEW INTEL QUAD CORE“, vėliau „Intel“ procesoriai buvo pritaikyti ir 8 bei 7 colių planšetėms. Taip pat praėjusiais metais pradėjome gaminti produktų liniją su „Windows“ operacine sistema, o tik prasidėjus šiems metams pristatėme modelį, palaikantį 4G LTE ryšį – „eSTAR GEMINI IPS Quad Core 4G“, – pasakoja A. Byčius.
Šiemet „eSTAR“ planuoja toliau plėstis į naujas rinkas ir laiku reaguoti į jose kylančius poreikius. Planuojama, kad šiemet bendra apyvarta augs iki 30 mln. eurų, t. y. 1,5 daugiau nei praėjusiais metais. „Ketiname žengti į Balkanų šalis. Domimės ir Ispanija – jau deramės su potencialiais partneriais“, – vardija A. Byčius.
„Prognozuojama, kad išsivysčiusios ekonomikos šalyse planšečių rinka jau gali nebeaugti ar net kristi. Tačiau besivystančios ekonomikos rinkose – visose, kuriose mes dabar ir dirbame, – planšečių pardavimai turėtų kilti toliau, tad esame nusiteikę optimistiškai ir turime ambicingų planų“, – atskleidžia A. Byčius.