„CV-Online“, priklausančios tarptautinei personalo paieškos ir atrankos įmonei „CVO Group“, šių metų pirmų šešių mėnesių apyvarta išaugo 82 procentais, lyginant su praeitų metų tuo pačiu laikotarpiu.
2006 metų šešių mėnesių apyvarta siekia 723 tūkst. Lt, tuo tarpu 2005 metų to pačio laikotarpio apyvarta viršija 396 tūkst. Lt.
Tokį spartų augimą įtakojo šių metų pradžioje įvykdyta įmonės reorganizacija. „CV-Online“ buvo atskirtas nuo kitų, „CVO Group“ priklausančių, tradicinių personalo paieškos ir atrankos padalinių.
Kaip teigia „CV-Online“ pardavimų vadovė Nerija Račkauskienė, reorganizacija padarė lemtingą postūmį internetinių personalo paieškos paslaugų vystymui bei sėkmingam jų pardavimui.
„Išplėtėme paslaugų spektrą, klientams be darbo skelbimų publikavimo tinklapyje www.cvonline.lt ar ieškančių darbo duomenų bazės naudojimo galime pasiūlyti ir pirminę personalo atranką, automatinę darbo skelbimų publikavimo sistemą, įvairius paslaugų paketus, bei unikalius sprendimus esant specifiniams kliento poreikiams,“ – pasikeitimų įmonėje privalumus vardija N. Račkauskienė.
„CV-Online“ paslaugomis naudojasi didžioji dauguma personalo atrankos kompanijų. Toks bendradarbiavimas yra abipusiai naudingas, nes personalo atrankos kompanijos ne tik publikuoja darbo siūlymus, bet ir naudojasi duomenų baze, o tai ieškantiems darbo užtikrina efektyvesnę darbo paiešką.
Šiuo metu „CV-Online“ duomenų bazėje yra daugiau nei 127 tūkst. registruotų vartotojų.