Ilgus metus Kinija buvo išmaniųjų telefonų rinkos augimo varomoji jėga, tačiau panašu, kad išmanių telefonų poreikis ėmė mažėti. Šių metų pirmasis ketvirtis buvo pirmas per šešerius metus, kuomet telefonų, lyginant su ankstesniu ketvirčiu, parduota mažiau, rašo Theverge.com
Iš viso Kinai pirmąjį šių metų ketvirtį įsigijo 98,8 mln. telefonų – 4 procentais mažiau nei ankstesnįjį.
Lyginant su praėjusiųjų metų ankstesniu ketvirčiu, įsigytų išmaniųjų telefonų skaičius sumažėjo 8 procentais, skelbia JAV tyrimų bendrovė IDC.
Nepaisant to, kad Kinija priskiriama prie dar tik augančių išmaniųjų telefonų rinkų, šalis gali būti drąsiai lyginama su JAV ar Didžiąja Britanija, sako IDC vykdančio direktorė Kitty Fok.
Anot jos, ateityje augimo Kinijoje varomoji jėga taps senus telefonus į naujus keisiantys vartotojai, o ne nauji.
Panašu, kad tokia padėtis bus naudinga „Apple“, kuri šių metų pirmąjį ketvirtį buvo didžiausias išmaniųjų telefonų pardavėjas, iš viso pardavusi 14, 5 mln. išmaniųjų telefonų.
Tiesa, vietinė Kinijos tyrimų bendrovė IHS pirmąją vietą pagal pirmojo šių metų ketvirčio telefonų pardavimus skyrė „Xiaomi“.
Vienas pagrindinių „Apple“ sėkmės faktorių Kinijoje, anot IDC, yra „iPhone“ kaip prabangos prekės ženklo pripažinimas. Jeigu žmonės yra pajutę visus išmaniojo telefono privalumus, tuomet prekės ženklo prestižas juos verčia įsigyti geresnį.