Vartotojams skirtos dinamiškai vystosi. Diegiamos naujos technologijos, o verslo aplinka nuolat keičiasi. Bet „Panasonic“ misija lieka ta pati jau beveik šimtą metų – vartotojų gyvenimo lygio kėlimas, tiekiant jiems vis pažangesnes prekes. Ko dar gali tikėtis įmonės klientai 2015 metais?
2014 metais įmonė „Panasonic“ plėtojo 4K technologiją televizorių ir „Blu-ray“ grotuvų, taip pat foto- ir vaizdo įrenginių srityje. Prie pastarųjų mėnesių svarbiausių naujienų galima priskirti televizorių AX900 su „TV Anywhere“ funkcija ar kompaktinį fotoaparatą „LUMIX LX100“, kuriuo galima daryti 4K rezoliucijos vaizdo įrašus. Plačiai buvo kalbėta apie „Technics“ prekės ženklo, kurio produktai greit pasirodys parduotuvėse, atgaivinimą.
Per 12 pastarųjų mėnesių pažangius sprendimus, taikomus fotografijos įrangai, aukštai įvertino nepriklausomi TIPA ir EISA ekspertai. Tarp fotoaparatų, kurie gavo prestižinius apdovanojimus, buvo GH4, TZ60 ir FZ1000 (2014 m.), taip pat LX100. GM5 ir FT6 (2015 m.).
Ne tik įranga, bet ir kiti „Panasonic“ veiksmai sulaukė tarptautinio pripažinimo – pagal „Best Global Green Brands“ reitingą įmonė buvo pripažinta labiausiai ekologišku prekių ženklu technologijų srityje pasaulyje ir užėmė 5 vietą bendroje klasifikacijoje. Įmonė pradėjo vykdyti mokamų metinių profesinių stažuočių programą, kurioje dalyvaujantys studentai gali įgyti patirties dirbdami su geriausiais savo srities ekspertais.
Kaip pabrėžia „International Data Corporation“ analitikai ataskaitoje „IDC Predictions 2015: Accelerating Innovation – and Growth – on the 3 Platform“, artimiausiais mėnesiais vartotojų poreikiai, susiję su inovaciniais sprendimais, didės, o išlaidos šioje srityje išaugs 3,8 proc. Tai labai geras laikas „Panasonic“ įmonei patvirtinti užimamą vietą savo verslo sektoriuje. 2015 finansiniais metais „Panasonic“ toliau plėtos aplinkai palankią 4K technologiją ir inovacinius sprendimus namams.
„Vartotojų elektronikos rinkoje „Panasonic“ veikia jau beveik šimtą metų, formuoja rinkos tendencijas ir pristato vartotojams naujus sprendimus. Tai, kad „Panasonic“ išlaiko aukštą poziciją technologijų sektoriuje, lemia faktas, jog įmonė įsiklauso į žmonių poreikius ir investuoja į inovacijas“, – sakė Klara Ufnalewska, „Panasonic“ viešųjų ryšių vadybininkė Centrinės ir Rytų Europos regione.
Atskirų segmentų plėtros kryptis įmonė pristatė kasmetėje „Panasonic“ konvencijoje. 2015 metų „4K UHD VIErA“ televizorių modeliai išsiskiria puikia vaizdo kokybe, intuityviu ir individualizuotu valdymu, taip pat „4K Pro“ technologija. Netrukus prekyboje pasirodys lenktos formos modeliai. Namų apyvokos prekių segmente įmonė toliau plėtoja kasdienį gyvenimą gerinančias technologijas: naudodami naują „Multicooker“ modelį gaminsime sveiką maistą neprarasdami vitaminų, skalbyklės su „AutoCare“ programa optimizuos skalbimo ciklą, o šaldytuvai leis ilgiau išlaikyti produktus šviežius.