Socialiniame tinkle „Facebook“ nuo šiol pradeda veikti žemėlapių tarnyba „Nokia HERE“. Apie tai praneša puslapis „Techcrunch“.
„Nokia“ kartografinės tarnybos pasirodymas didžiausiame socialiniame tinkle dar kartą paskatino kalbas apie atitinkamo suomių verslo pardavimų kompanijai „Facebook“.
Pirmieji gandai apie tai pasklido balandžio mėnesio viduryje. Tuomet buvo kalbama, kad „Nokia HERE“ gali įsigyti ne tik vokiečių automobilių gamintojai, tačiau ir vienas iš JAV investicinių fondų bei socialinis tinklas „Facebook“.
Šiuo metu „Facebook“ suomių kompanijos žemėlapius naudoja kai kurių programėlių „Android“ versijose, tokiose kaip „Messenger“ ir „Instagram“. Be to, „Nokia HERE“ galima matyti ir mobilioje „Facebook“ puslapio versijoje.
Apie kokį nors sandorį dėl HERE tarnybos pardavimų kompanijai „Facebook“ oficialiai nebuvo pranešta, tačiau socialinio tinklo atstovai patvirtino, kad testuoja „Nokia“ kartografinę tarnybą.
Pati „Nokia“ šiuo metu svarsto apie HERE pardavimą kitoms kompanijoms. Vienu iš potencialių pirkėjų suomiai mato amerikiečių korporaciją „Apple“, tačiau panašu, kad ji kol kas nėra linkusi už „Nokia“ žemėlapius sumokėti prašomų 2,1 mlrd. dolerių.